Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] ansøgning om unban


Xalat

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:30950215 
 

Fik besked på at jeg skulle ansøge efter et par uger igen,  og nu ville jeg så give det et sidste forsøg. min grund er ikke ændret så der ville stå det samme som sidst

 

Hej, jeg hedder Emil Smith.
 jeg bliv banned fra jeres server for et stykke tid siden "August måned" for at i påstod jeg havde en altmulig account, jeg skrev at jeg kunne bevise for at det ikke var min, og at det var min sammenbo som jeg bor sammen med som hedder Emil Thiim, jeg har sygesikringsbevis på os begge samt pas jeg kunne fremvise. men fik intet svar. 
Vedkommenet som i påstod var min account hedder Thiim. 
Jeg har godt nok en anden account som jeg låner ud til venner jeg har på besøg, men jeg aldrig selv bruger, ved navn Tennix. 
Jeg håber i ville se på min unban request for har en masse venner jeg spiller med på serveren, og der hygger vi os virkelig meget. 
På forhånd tak Mvh. Emil Smith

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:30950215

Grund: Alt af STEAM_0:1:58520645

Navn: Emil Xalat

AdminID: STEAM_0:0:56939043 - Emoyly [vicemanager] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 07-08-18 17:29


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Da jeg originalt bannede dig, noterede jeg følgende på din konto:

 

Citat

Emoyly, 07-08-18 17:37

Siger først at han bor sammen med en anden der også hedder Emil, da jeg spurgte ind til hans alt. Så spørger jeg ham så om de har spillet på samme computer, hvor han så svarer nej... Så fortæller jeg ham at jeg kan se han lyver, hvor han derefter lige pludselig mener at ham den anden *måske* har brugt hans computer... Sikke et tilfælde

 

Kan du forklare hvordan dette er gået til?

 

I øvrigt kan jeg også se, at du har spillet på Stavox med brugeren Tennix, på samme computer som du selv spiller på.

Det forstår jeg heller ikke helt, nu hvor du jo siger at det aldrig er en konto du selv bruger, og blot er en du låner ud til dine venner.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det du skriver 07-08-18 har jeg svaret på en gang før inde på den gamle unban request, så forstår ikke du tager det op på banen igen da det er den samme forklaring vedr. det.

Tennix er næsten ikke brugt på stavox, og det er en låne acc til min lillebror når han er på besøg ved mig. men den er du da velkommen til at udelukke da jeg aldrig bruger den. og min bror ikke gider at spille gmod.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.