Hop til indhold
Stavox

[Solved] !VIGTIGT! !VIGTIGT! !VIGTIGT!


hayden

Bil Stop Ting  

74 stemmer

  1. 1. Burde Bil Stop Tingen ikke være tilladt for alle? (Den er kun til VIPs)



Recommended Posts

99% af alle der ikke har VIP vil jo self. svare ja, ergo din meningsmåling giver ingen mening.

Om i spillere ikke synes det retfærdigt, tvivler jeg på gør det store. Stop-bil ting er en af de få store fordele man får ved at støtte serveren, og uden støtte, er der ingen server.

 

 

Link til kommentar
4 timer siden, SimoN skrev:

99% af alle der ikke har VIP vil jo self. svare ja, ergo din meningsmåling giver ingen mening.

 Om i spillere ikke synes det retfærdigt, tvivler jeg på gør det store. Stop-bil ting er en af de få store fordele man får ved at støtte serveren, og uden støtte, er der ingen server.

  

 

Det er selfølgeligt rigtigt, føler bare at det nogen gange er for let at slippe fra politiet og jeg ser det næsten som et must at politiet kan stoppe en, det ville nok sørge for noget mere realistisk kørsel og derfor bedre rp

Link til kommentar

VIP indeholder følgende fordele:
Adgang til specielle biler med ekstra fordele i cardealeren
Prop limit forhøjet til 80
Ekstra panser til biler så de er sværere at sprænge
Større pocket size (15 i stedet for 10)Mere i løn (dog ikke for jobs der ikke får løn i forvejen)
Større tilbagebetaling for bilsalg
Rødt navn i Scoreboard
Mulighed for at putte printere og shipments i bagagerummet på de fleste biler
Mulighed for at have en printer på ryggen som tyv
Kan opgradere sine printere til lvl 4
Adgang til at kunne købe den eksklusive varevogn (med plads til 8 printere)
Alle politibiler har fuld nitro-opgraderinger
Mulighed for at købe 8 krukker i stedet for 5 af gangen til weed-farming
Ekstra, mere kraftfulde, biler som politi
Bliver aldrig kicked for at være AFK (af vores afk-system)
Ekstra armor fra politiskabet
Fuld nitro på biler der testkøres
Politivåben der gør det meget nemmere at stoppe biler - kaldt "Stop Bil Ting"
Selfie-kamera
Eksklusivt mekaniker-job

Lastbil i postfirmaer

Flere penge når du sælger en bil

 

Og jeg syntes det skal forblive sådan!

Link til kommentar
11 timer siden, Sunix skrev:

Jeg synes også det uretfærdigt at mange spil på steam koster penge, hvorfor er de ikke gratis? I dont get IT!!

Det er så uretfærdigt at man ikke bare må gå ned i butikkerne og tage hvad lyst til. Altså, alle de der butikker er sygt racistiske overfor fattige mennesker #PoorPeopleAlsoMatter

Link til kommentar
På 04/01/2019 den 8:01 AM , SimoN skrev:

99% af alle der ikke har VIP vil jo self. svare ja, ergo din meningsmåling giver ingen mening.

Om i spillere ikke synes det retfærdigt, tvivler jeg på gør det store. Stop-bil ting er en af de få store fordele man får ved at støtte serveren, og uden støtte, er der ingen server.

 

 

det er der faktisk ikke

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.