Hop til indhold
Stavox

[Solved] Killfeed slags ting


Miklo

Recommended Posts

Lige nu, Jack Mount skrev:

Det der NLR er svært at holde styr på hvis man ikke kan se hvem man dræber så hvis man dræber en kunne man se hvem. (ved godt jeg har lavet mange post. Har bare mange ideer)

Eller du kunne bare gøre som enhver anden og ikke direkte tilbage til der hvor du døde?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Jan T skrev:

Eller du kunne bare gøre som enhver anden og ikke direkte tilbage til der hvor du døde?

Jeg bryder ikke nlr med nogle gange nå politi'et raider ser jeg ikke navne og de går nogen gange tilbage men er ikke hel sikker pga kan ikke se navne 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jack Mount skrev:

Jeg bryder ikke nlr med nogle gange nå politi'et raider ser jeg ikke navne og de går nogen gange tilbage men er ikke hel sikker pga kan ikke se navne 

 

Hold øje med at par stykker og tæl antallet a politiet kontra dem du har dræbt. Hvis du har en mistanke kan du bare kalde på et staff medlem?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Jan T skrev:

Hold øje med at par stykker og tæl antallet a politiet kontra dem du har dræbt. Hvis du har en mistanke kan du bare kalde på et staff medlem?

Det er jo ikke noget man "BARE" lige gør da man koncentrere sig mere om at dræbe dem + det ville være med nemmere hvis man kunne se hvem men dræbte 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Men lad os tage den i en realistisk situtation.

Du står og er ved at røve en bank, du har et våben og pludselig begynder en masse betjente at storme ind mod dig med våben, du skyder så de betjente som du hverken kender eller har set før, og pludselig ved du bare hvem de er.

 

Dit foreslag ville self. hjælpe på at kunne holde styr på folk som bryder NLR som spiller.

Men som spiller er dit job jo ikke og gå og lege staff, og skal gå og holde styr på andet staff relateret.

Det eneste staff relateret du skal som spiller er at lave en case, hvis du ved eller tror en person har brudt en regel.

 

Så hvis du tror nogle bryder NLR, så lav da bare en case, men okay det er bare min holdning.

 

skrevet på telefon :lick:

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Nikolaj skrev:

du bryd NLR sidst i går...

Det Gjorde jeg ikke nej og så dig næsten ikke igår og du siger nok bare dette pga du og jeg er kommer skævt ind på hinanden 🙂

9 timer siden, xKow skrev:

Men lad os tage den i en realistisk situtation.

Du står og er ved at røve en bank, du har et våben og pludselig begynder en masse betjente at storme ind mod dig med våben, du skyder så de betjente som du hverken kender eller har set før, og pludselig ved du bare hvem de er.

 

Dit foreslag ville self. hjælpe på at kunne holde styr på folk som bryder NLR som spiller.

Men som spiller er dit job jo ikke og gå og lege staff, og skal gå og holde styr på andet staff relateret.

Det eneste staff relateret du skal som spiller er at lave en case, hvis du ved eller tror en person har brudt en regel.

 

Så hvis du tror nogle bryder NLR, så lav da bare en case, men okay det er bare min holdning.

 

skrevet på telefon :lick:

Det også rigtigt men hvis de ikke bryder NLR så er det lidt spild er jeres tid... Men du staff jeg retter mig efter dig 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Jack Mount skrev:

Det Gjorde jeg ikke nej og så dig næsten ikke igår og du siger nok bare dette pga du og jeg er kommer skævt ind på hinanden 🙂

Det også rigtigt men hvis de ikke bryder NLR så er det lidt spild er jeres tid... Men du staff jeg retter mig efter dig 🙂

Vi havde selv en case med @xKow men okay

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.