Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ide Til Med ejer af bil ~ ImMarcus


DraxlyTv [Dansk]

Recommended Posts

Min Ide er at man kan se i KR, at Fx under Eftersøgninger kunne der står "Med Ejer" og så kunne der fx. stå Personens Navn. Fordi jeg har oplevet af jeg gik ligeså stille i Evocity,

så ser jeg en mand der køre i en Range Rover. Jeg siger Til ham at han skal komme ud af bilen. Han går ud af bilen, Jeg Spørg om ID Der står "Ukendt!" Ved Nummerplade og for en sikkerheds-skyld tjekker jeg KR.

og der var han ikke, så jeg arrester ham bare. Så jeg tinker virkelig at vi har brug for sådan et system at man kan se hvem der er med-ejer af bilen.

 

Så det kunne være fedt hvis det kom 😉

 

KH. ImMarcus

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, DraxlyTv [Dansk] skrev:

Min Ide er at man kan se i KR, at Fx under Eftersøgninger kunne der står "Med Ejer" og så kunne der fx. stå Personens Navn. Fordi jeg har oplevet af jeg gik ligeså stille i Evocity,

så ser jeg en mand der køre i en Range Rover. Jeg siger Til ham at han skal komme ud af bilen. Han går ud af bilen, Jeg Spørg om ID Der står "Ukendt!" Ved Nummerplade og for en sikkerheds-skyld tjekker jeg KR.

og der var han ikke, så jeg arrester ham bare. Så jeg tinker virkelig at vi har brug for sådan et system at man kan se hvem der er med-ejer af bilen.

 

Så det kunne være fedt hvis det kom 😉

 

KH. ImMarcus

Det er der allerede? Hvis du kigger navnet i KR står der hvilke biler huse osv han ejer. Ved ikke om han er på ejerlisten i KR for den anden person inden under biler.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 26/12/2018 den 1:23 AM , Guzern skrev:

Det er der allerede? Hvis du kigger navnet i KR står der hvilke biler huse osv han ejer. Ved ikke om han er på ejerlisten i KR for den anden person inden under biler.

Jeg mener faktisk hvis du har spiller1 som ejer en bil og spiller2 har sin egen bil ude, men også er medejer på spiller1s bil vil det stå inden under spiller2s KR profil.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 28/12/2018 den 2:53 AM , Jimmi skrev:

Jeg mener faktisk hvis du har spiller1 som ejer en bil og spiller2 har sin egen bil ude, men også er medejer på spiller1s bil vil det stå inden under spiller2s KR profil.

Men som Marcus siger kan man kun se hvem der ejer bilen og ikke hvem der har adgang til den.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 12/28/2018 den 2:53 AM , Jimmi skrev:

Jeg mener faktisk hvis du har spiller1 som ejer en bil og spiller2 har sin egen bil ude, men også er medejer på spiller1s bil vil det stå inden under spiller2s KR profil.

Kan kan først se det inde på spiller2s KR men hans id vil vise UKENDT!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 6 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.