Hop til indhold
Stavox

[Solved] Lastbil Forslag


Ongo

Lastbil i Forhandleren eller ej  

27 stemmer

  1. 1. Hvad Syntes i?


This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Jeg ved godt de fleste ville -Rep og sige det er et dårligt forslag men tænkte jeg ville tage det op alligevel!

 

Min idé var om man måske kunne sætte en Lastbil ind i den normale bilforhandler så dem som er glade for en Lastbil kan købe en (Jeg er selv glad for Lastbiler)

 

Ideer omkring Emnet

 

-  jeg tænkte at det kunne være Scania´en

- Intet Lad eller noget Bare Lastbilen

- den kunne køre 90km/t

-  og nu når der er en Scania i forvejen så burde det ikke være så svært at bare Fjerne Ladet og sætte den i bilforhandleren

-  Jeg tænkte at det skulle være en IKKE VIP bil nu når der er en Vip lastbil Ting allerede (også var der nok også flere der ville købe den)

 

Tak fordi i tog jer tid til mit Forslag 

 

I må godt Stille Spørgsmål i kommentaren

 

MVH. Pinky

 

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, Dalle skrev:

Og hvad tænker du den skal kunne som andre biler og den nuværende lastbil ikke kan?

 

 

Den er stor og for nogle der er det ret Chill at køre i store BIller 

Man kan lave Noget Rp med Den Måske?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dalle skrev:

Tror gerne folk vil vise sig frem i en hurtig bil fremfor en stor lastbil der kører 80-90

 

Det er ikke alle der Gider have en hurtig Bil

og Plus Hvis Man gerne ville køre i en lastbil men man ikke er vip så kan man ikke for hvis man ville 

 

Have en som Pakkeomdeler skal man være vip

eller Mekaniker = Vip

 

der er ikke en chance for at få en Lastbil hvis man ikke har Vip

 

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, MRGreen skrev:

Tænker ikke en lastbil vil være nødvendigt da vi allerade har en Vito og en varevogne. 

Varevognen kunne jo være et alternativ til at køre noget stort. Du kunne jo også blive fuldtids pakkeomdeler 🙂

 

Hvis man ikke er Vip så kan man ikke komme til at køre i en Lastbil som pakkeomdeler?

19 timer siden, Maloni skrev:

Jeg tror mest at have en last bil fx den store VIP pakke omdeler last bil som non VIP vil bare være kaos

 

FÆrd

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt forstå dit opslag. Men tror at lige så snart den bliver implementeret, kan jeg allerede se det for mig, den vil blive brugt til alt andet end at blive kørt NORMALT rundt i.

Et f.eks scenarie: Der holder en masse betjente rundt om en bil, fordi de har været efter en person som endelig er blevet standset. Så kommer der en lastbil bragende ind i lortet fordi han syntes det sjovt, og fordi den er stor og tung... = 7 CDM cases😬  

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, JackS skrev:

Kan godt forstå dit opslag. Men tror at lige så snart den bliver implementeret, kan jeg allerede se det for mig, den vil blive brugt til alt andet end at blive kørt NORMALT rundt i.

Et f.eks scenarie: Der holder en masse betjente rundt om en bil, fordi de har været efter en person som endelig er blevet standset. Så kommer der en lastbil bragende ind i lortet fordi han syntes det sjovt, og fordi den er stor og tung... = 7 CDM cases😬  

 

Jeg kan godt se det men derfor syntes jeg stadig at det kunne være Fedt at have en lastbil

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis det overhoved skulle tages op til overvejning, så skulle det være en VIP feature.

 

Hvis den var nonvip.

Hvis, lille Børge gik hen og købte en lastbil, og ikke kunne finde ud af at køre bil, ville han smadre ind alt og alle. Det vil sige at der kommer en hel masse nye cases, som ville være undgået med at den var vip.

Desuden skulle prisen være i top så måske 5 - 8 mil for den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.