Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] unban


HERO82

Recommended Posts

hej stavox teamet jeg vil gerne unbannes fordi jeg syndtes min straf har varet længe nok jeg blev permbannet kan ikke huske hvorfor 

g jeg har væet bannet i 1 år nu og jeg vil gerne tilbage . her er mit steam id STEAM_0:1:158716075 . mvh magnus/Hero82 hav en god dag<3<3<3

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:158716075

Grund: Mass RDA

Navn: mag tyson

AdminID: STEAM_0:1:64442326 - Hermione [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 18-03-18 10:41


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

hej.
Fedt at høre, at du gerne vil ind og spille på stavox igen.
jeg vil meget gerne snakke med dig på teamspeak i dag kl 21:00 hvis du har tid der.
IP: stavox.dk

 

Hjælp til download af teamspeak og til at verific din bruger på vores teamspeak server

 

Har du ik teamspeak, så kan du downloade det her: https://www.teamspeak.com/en/downloads/
du skal selvfølgelig også huske at verific din profil på teamspeak og det kan denne video hjælpe dig med: https://www.youtube.com/watch?v=6LY7J9NILMU

hvis du ikke har teamspeak og skal gøre alt det der, så skriv lige når du har gjort det eller poke mig på teamspeak hvis jeg sidder inde på teamspeak serveren.

 

MvH Blast

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.