Hop til indhold
Stavox

Spil


Victor Lalle

Recommended Posts

Lige nu, Jakob skrev:

Payday 2

 

Det var fedt for nogle år siden da der var 4 karaktere. Nu der mindst 20, derfor synes jeg det ødelagt. Alle de lorte opdateringer ødelægger det og der var også mange flere der spillede det på daværende tidspunkt

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Sunix skrev:

Det var fedt for nogle år siden da der var 4 karaktere. Nu der mindst 20, derfor synes jeg det ødelagt. Alle de lorte opdateringer ødelægger det og der var også mange flere der spillede det på daværende tidspunkt

Har det ellers rimelig sjovt med at spille det. Men det jo din mening 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Sunix skrev:

Det var fedt for nogle år siden da der var 4 karaktere. Nu der mindst 20, derfor synes jeg det ødelagt. Alle de lorte opdateringer ødelægger det og der var også mange flere der spillede det på daværende tidspunkt

Det var godt i 2013-2015

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Sunix skrev:

Det var fedt for nogle år siden da der var 4 karaktere. Nu der mindst 20, derfor synes jeg det ødelagt. Alle de lorte opdateringer ødelægger det og der var også mange flere der spillede det på daværende tidspunkt

 

10 minutter siden, slaskefar skrev:

Det var godt i 2013-2015

 

Ødelagt pga. karaktererne? Det er sgu da banerne der tilføjer indhold i payday, og dem er der kun kommet flere af.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dynn skrev:

 

 

Ødelagt pga. karaktererne? Det er sgu da banerne der tilføjer indhold i payday, og dem er der kun kommet flere af.

Ja, men det er bare blevet for mærkeligt med alle de nye karakterer og alle de skide DLC våben og så videre.

Det er ikke banerne, de er fede, hvis bare spillet kunne holde sig til det originale koncept de fire bankrøvere.

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, slaskefar skrev:

Det er ikke banerne, de er fede, hvis bare spillet kunne holde sig til det originale koncept de fire bankrøvere.

 

Det originale koncept har så vidt jeg har forstået ud fra min spilletid i begge spil, altid været centreret om Bains plan for at opbygge Crime.net. Et sted hvor alle de bedste talenter fra underverden er samlet og kan tage imod kontrakter (som for spilleren er de forskellige heists). At der kommer flere karaktere betyder så bare, at Bain har lykkedes med sin plan - samtidig med at det bliver mere interessant for spillerne. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dynn skrev:

 

 

Ødelagt pga. karaktererne? Det er sgu da banerne der tilføjer indhold i payday, og dem er der kun kommet flere af.

Det var et eksempel. Generelt synes jeg det de lorte opdateringer og der heller ikke så mange der spiller det mere

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.