Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Min unban Req -Peter Rønner


ZlaskeDrengen

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:92847878

Hvorfor skal du unbannes:

 

Undskyldning:

 

Se jeg er blevet klogere på hvad man skal og ikke skal på stavox og jeg ville gerne unbannes fordi stavox er en god server og mange af mine venner spiller der inde. jeg har lært af min fejltagelser og ville ekstremt gerne ind og spille på serveren igen. Jeg forstår godt at folk syntes jeg er en Nar og jeg ikke har fortjent unban men virkelig undskyld. Vil bare gerne have en chance igen.

 

Hvad jeg gør bedre hvis det nu var:

 

Jeg ville få styr på mit temperament, da jeg begynder at snakke grimt når jeg ved at blive sur. Jeg vil også begynde at tale pænt sådan bare over det hele, og lade vær med at være sådan en nar. Kan love at der ikke kommer mere ballade.

 

Forklaring:

Jeg har godt og vel været en nar overfor godt og vel alle. Alle jer vil jeg gerne undskylde til, for min opførsel.

Har virkelig indset hvor hård en tid jeg egentlig har givent adminsne. Jeg vil love at jeg vil følge reglerne punkt efter punkt, hvis jeg får unban.

Ved godt en masse folk vil "Reppe" Fordi jeg har været sådan en nar overfor, dem og at jeg bare skriver denne her unban request som om det var en opgave, men jeg mener det jeg har skrevet.

 

 

Jeg har været et stort fjols Både overfor Staff og Normale Spillere. jeg har en lille liste over ting jeg ville gøre bedre:

 

  • Tale pænt til andre

  • Holde reglerne.

  • Tage mig sammen og opføre mig bedre overfor både admins og andre spillere.

 

 

Jeg ved virkelig godt at mit sprog var dårligt, men tro mig har ændret mig.

 

MVH. Peter Rønner / Mercssses

 

Specielt undskyld til dig (Franzen , da jeg ved jeg gjorde casen virkelig hektisk, og bare generelt snakkede grimt til dig).

 

-:-

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:92847878

Grund: Skifter job til betjent for at ungå bøde, Utrolig girimt sprog i case 'Stik en finger op i røven', 'Jeg knebber din mor' + Mangfe straffe af ens straffe på kort periode (Zlaskedrengen)

Navn: Peter Rønner

AdminID: STEAM_0:1:117469409 - Franzen [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 09-08-18 00:37


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har lavet en fin unban request hvilket viser at du har interesse for at komme ind på serveren igen.

 

jeg vil meget gerne snakke med dig på teamspeak i dag kl 17:00 hvis du har tid.

Grunden til at du skal vente til 17:00 det fordi jeg også har 2 andre jeg skal snakke med.
IP: stavox.dk

 

Hjælp til download af teamspeak og til at verific din bruger på vores teamspeak server

Har du ik teamspeak, så kan du downloade det her: https://www.teamspeak.com/en/downloads/
du skal selvfølgelig også huske at verific din profil på teamspeak og det kan denne video hjælpe dig med: https://www.youtube.com/watch?v=6LY7J9NILMU

 

hvis du ikke har teamspeak og skal gøre alt det der, så skriv lige når du har gjort det eller poke mig på teamspeak hvis jeg sidder inde på teamspeak serveren.

 

Er sikker på at vi finder ud af noget sammen.

 

MvH Blast

du må gerne komme på teamspeak nu.

Undskyld jeg skrev 17:00.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.