Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request - Clame


Trinity✓

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:23394768

Hvorfor skal du unbannes: Jeg blev bannede for MASS RDM, Cop Bait og Itap. Jeg ville gerne unbanneds grundet af jeg ikke skyd på en målrettede gruppe men derimod kun "en" politibejent. 

Kan dog heller ikke se hvad noget af det jeg gjorde i det moment havde noget relateret til Copbait at gøre. Men det er nu hvad det er.:) 

Vil dog sige mangegange undskyld hvis jeg har brudt en regel. Og det ville selvfølgeligt ikke blive gentaget. Jeg ville være sindsygt ked af hvis jeg ikke ville kunne komme til at spille på Stavox igen da i har fantastisk servere og et rigtig godt community.

 

Hav en god aften:)

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:23394768

Grund: for søg på MASS RDM - cop bait - ltap - (joinede for sjov)

Navn: Clame

AdminID: STEAM_0:1:167691001 - Blasterion [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 20-12-18 22:42


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Trinity✓.

jeg bannede dig med grunden.

Forsøg på mass rdm - cop bait - ltap - (joinede for sjov).

 

Forsøg på mass rdm.

Grunden til forsøg på mass rdm er der er fordi, at du vælger at skyde i en stor folkemængde  uden at tænke dig om, der var mange andre end den ene betjent som tog skade af dine skud og det er jo dit eget ansvar hvis du vælger, at skyde i en stor folkemængde. Så må du jo selv tage ansvar for hvad der kommer til at ske for du skadet også andre end ham du siger du ville skyde.

 

Cop bait.

den er ret simpel. Dig og din ven vælger at løbe rundt nede i pd (uden et pdraid) med jeres m3 og råbe et eller andet imens politiet er der.

Og det giver lidt sig selv at du ikke skal gå ned i pd med en m3 fremme og råbe et eller andet for at få politiets opmærksomhed.

 

ltap.

Den er også simpel, Du vælger at leave kort tid efter du skød på dem.

 

(joinede for sjov).

Din ven sagde, at han/i joinede for sjov og at det var lige meget at jeg bannede ham.

Det så også ud som om du var ligeglad med at få ban da du leaver lige efter det hele skete. 

 

MvH Blast

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Blasterion_^ 🙂

 

Kan godt se dine punkter fra det hele fra dit perspektiv. For at starte ud har vi kommet lidt på kryds af hinanden af hvad jeg kan se.

 

Forsøget på "Mass RDM"

 

Jeg har en fuld forståelse med at jeg ikke brugte hovedet i den situation. Og jeg beklager rigtig meget af fejlen.

 

Cop Bait

 

Jeg kan også godt se hvad der gik galt her. Jeg havde ingen hensigt at raide "PD" overhovedet. Vi gik egentligt bare der ned for at kigge rundt men undskylder for brud af reglen.

 

Itap

 

Det med at jeg loggede ud efter jeg blev anhold/arrested. Var heller ikke med hensigting om at jeg havde gjort noget galt. Jeg viste ikke at der var et permaban lige rundt om hjørnet.

Mig og min kammerat havde aftalt at vi bare lige tog ind til byen inde på Evocity. Og loggede ud lidt efter for at lave noget andet. Havde overhovedet ikke tænkt over den konsekvens det gav da jeg var blevet arrested. Efter jeg blev arrested tænkte jeg bare det var det gmod for idag og leavede. 

 

(Joinede for sjov)

 

Det var fra min vens perspektiv og blandt ikke mine egne.

 

Jeg har spillet på Stavox mangegange og nyder og spille derinde. Og ja jeg spiller jo forsjovs skyld. Men havde ingen hensigt om at lave lort i tingene. Nyder virkeligt at spille inde på Stavox og håber på at få en chance til da jeg oprigtigt faktisk spiller derinde normalt med venner. Jeg har læst reglerne før og nu igen og er ked af jeg har brudt dem. 

 

-------------------------------

 

Håber virkeligt jeg kan få en chance til da det virkeligt ikke var min hensigt at lave noget lort i det hele. Og ingen brud af regler ville blive gentaget

 

- Mvh Clame 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vil altså gerne lige snakke med dig på vores teamspeak i dag.

IP: stavox.dk

skriv når du kan, så kommer jeg på.

 

Hjælp til download af teamspeak og til at verific din bruger på vores teamspeak server

 

Har du ik teamspeak, så kan du downloade det her: https://www.teamspeak.com/en/downloads/
du skal selvfølgelig også huske at verific din profil på teamspeak og det kan denne video hjælpe dig med: https://www.youtube.com/watch?v=6LY7J9NILMU

 

 

MvH Blast

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.