Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request (Thaysen [DK])


Thaysen :D

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:155698875

Hvorfor skal du unbannes: Hej igen, ja jeg har prøvet før men nu vil jeg prøve igen. Jeg fik ban fordi jeg skyd en Admin i case fordi jeg var dum, mine andre unban requests har været dårlige og nu vil jeg tage mig sammen og lave en god en så enjoy. Jeg vil gerne ind på serveren da alle mine elsker serveren og hele tiden sprøg om vi skal spille der inde, og så bliver jeg også lidt mobbet med det :(. Men det er hvad det er, jeg ved jeg undskyld sproget fucking dum og skyde dig men jeg er så ked af det af at jeg gjorde det. Jeg vil gøre næsten alt, hvis jeg må komme ind skal jeg nok læse reglerne 10 gange måske 20 hvis det er det der skal til men vil bare gerne ind men jeg var åndssvag og skyde en Admin. Jeg fortryder så mega meget at jeg gjorde det forstår, godt i ikke gider at have mig på server når jeg var så åndssvag og dum. Men igen undskyld håber at kunne ændre jeres mening og lukke mig igen, men det er os fint hvis i ikke gider sry at jeg gjorde det. Hav en god dag og tak for at du gad og læse dette super dag til dig :D

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:155698875

Grund: Skyder på admin i case - Troll

Navn: Thaysen [DK]

AdminID: STEAM_0:1:59753919 - Middi [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 11-05-18 13:21


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

hej.
Fedt at høre, at du gerne vil ind og spille på stavox igen.
jeg vil meget gerne snakke med dig på teamspeak i dag kl 22:00/10 hvis du har tid.
IP: stavox.dk

 

Hjælp til download af teamspeak og til at verific din bruger på vores teamspeak server

 

Har du ik teamspeak, så kan du downloade det her: https://www.teamspeak.com/en/downloads/
du skal selvfølgelig også huske at verific din profil på teamspeak og det kan denne video hjælpe dig med: https://www.youtube.com/watch?v=6LY7J9NILMU

hvis du ikke har teamspeak og skal gøre alt det der, så skriv lige når du har gjort det eller poke mig på teamspeak hvis jeg sidder inde på teamspeak serveren.

 

MvH Blast

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.