Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request - Store peter


Saugmann

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:51060516

Hvorfor skal du unbannes: 

Blev bannet uden nogen advarsler. Det der skete er, at jeg blev bannet for at lyve i case, selvom det ik var en bevidst løgn. Jeg kalder altså en person en reje, sammen tidig med jeg har et skilt, hvor der står "Din fucking reje" på. han ender så med at skyde på hvor efter han siger "Du skal ikke kalde mig en fucking reje"
Så klader jeg så RDA på den, fordi jeg ikke huskede at jeg kaldte ham en reje med ord. jeg forklare så handlingen til en admin hvor jeg siger, at jeg ikke kaldte ham en reje, hvilket jeg så gjorde uden rigtigt at huske det. så blander en anden admin sig, som vælger at banne mig i en dag, for at lyve i case.

Føler det er en lidt hård straf at få, for at "lyve" i case, selvom det på ingen måde var min intention at lyve. Et Jail ville have været passende 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:51060516

Grund: Lyver i case, troll.

Navn: STORE Peter

AdminID: STEAM_0:0:150027929 - xKow [junioradmin] - Profil

Unban: 20-12-18 17:21

Banned: 19-12-18 17:21


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej STORE Peter.

 

Det der sker er at jeg starter ud med at spectate dig, hvor du kører stille og roligt, pludselig går en person ud på vejen, og bevidst vælger du så at gasse op og fyrer lige ind i ham så han dør, det var tydeligvis bevidst.

Derfor kommer jeg hen til dig og forklarer dit bil ikke er et våben, og at hvis lignende sker igen vil du får carban, der vælger du så bare og sige "Okay okay dumme regnorm" og lign.

Det okay, og jeg går op på staff taget igen, der efter sætter jeg mig til at spectate dig en gang til, hvor i så kører op til circle k og begynder at kalde Bigno, og et par andre "Regnorm" derefter bliver du så skudt af dem.

Det vælger du så at lave en case med grunden RDM. Der fortæller du så @Bimse👌 at du ikke har kaldt dem regnorm, hvilket jeg jo havde set du gjorde. Jeg kommer så hen til dig og siger at jeg lige havde spectatet dig og vidste du havde sagt det, hvor du igen nægter at indrømme at du havde sagt det. At du så "glemmer" hvad du siger er ikke vores problem, du skal jo selv tænke over hvad du siger til andre.

 

Derfor bliver du bannet med grunden "Lyver i case" og "troll" fordi du og din ven egentligt bare rendte rundt og trollede.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har aldrig kaldt dig en dum regnorm, det har jeg også video på. nu er vi jo i samme scenarie som jeg var i, hvor jeg ikke præcist huskede hvad der skete, så fortalte hvad jeg tror det skete. Du har så også løget her med, at jeg har kaldt dig en dum regnorm eller huskede du bare forkert?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad er det du ik forstår her? jeg har ikke løget med vilje, har simpelt genfortalt situationen som jeg huskede den. Jeg har så overset nogle få ord som jeg sagde, hvordan kan det være fair at jeg får ban for det?
desuden tænker jeg ik mine timer på servern skal spille en rolle i forhold til min behandling, eftersom det er et par måneder siden jeg sidst var inde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er fuldt indforstået med du ikke har løjet med vilje, men om det så er en fejl eller ej, viser det også bare du ikke tænker over hvad du siger, du kan jo sige hvad som helst, og sige du ikke kunne "hukse" det.

Alle vil jo kunne stikke en løgn med at de havde glemt det. Det er så simpelt: Tænker over hvad du siger.

Det er jo ikke uden grundt du blev skudt.

 

Og nej selvfølgelig har dine timer på serveren intet med din straf at gøre, jeg fortæller bare at du burde godt vide med det antal timer, hvad man må og ikke må.

Du trollede også rundt samtidig med alt det her, så jeg tænker du har fået en passende straf.

Jeg tænker ikke vi skal gøre meget mere ved dette da du godt selv er klar over du har gjort en fejl, at du har en dårlig hukommelse er jo ikke vores skyld.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du er indforstået med at jeg ikke løj med vilje, må du da også kunne se fra min side, at det er ret stramt at blive bannet i en case jeg selv lavede. Det havde været noget andet hvis det var omvendt, og nogle havde beskyldt mig for noget hvor jeg så prøvede at lyve min ud af det. Tænker i og med jeg lavede casen, hvorfor kunne i så ikke bare sige, du får intet returnet, da din historie ikke holder vand. God dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forstår hvad du mener. Men hvis du bare havde sagt fra starten i casen, at du undskylder du huskede forkert, istedet for fortsat at sige det ikke var det der var sket fordi du har en dårlig hukommelse.

Hvad end, vil jeg også gerne have en forklaring på dig og din ven løbe rundt og lave lyse stemmer, og bare gå og kalde alle folk underlige ting, og i det hele taget bare være troll.

 

Hvis du vil snakke noget mere ang. det her er du velkommen til at komme på ts, og så tager vi den derfra.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Saugmann skrev:

 

Nu ved jeg ik hvordan jeg system virker, men er der muligt at få en online admin til at kigge på sagen, så vi alle kan komme videre hurtigst muligt?

Jeg skal lige snakke med Mikk. Også finder vi ud af noget derfra, jeg ved ikke hvornår han kommer på, men vi må bare vente.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.