Hop til indhold
Stavox

[Solved] Darkmoon


mathiashoeg

Recommended Posts

Dit ingame navn: TheBlackMamut
Staff ingame navn: DarkMoon
Dit SteamID: STEAM_0:0:170663133
Staff SteamID: STEAM_0:0:186691588
Forklar situationen: han sælger nogle e2'er hvor jeg siger for sjovt det er nogle han har taget fra nettet så begynder han at svine mig til siger jeg bare skal lukke min fkn røv og pis af. at jeg er et fucking svin... kan godt være han er min bror men bare fordi jeg er det betyder det ikke han skal tale grimt til mig iforhold til andre spillere han skal behandle alle ens hvis man kan sige det sådan
Bevis: intet han snakkede med mig ingame

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej TheBlackMamut 

Nu skal du høre  jeg har dog ikke sagt du skulle "holde din fucking kæft", ja har sagt du skulle holde kæft og smut men det gøre du ikke, du vælger istedet at blive ved med at provokere.

Jeg er meget ked af at jeg har snakket sådan. Men du snakkede heller ikke for pænt til mig, du sagde "hold din kæft" og bliver ved med provokere. Håber det ikke sker en anden gang.

men ja du er min bror og det er rigtigt alle skal behandles ens, men du må sku lige husk at tale og skrive pænt til mig selvom jeg er Mod.

ked af det endte sådan. men fortsat god dag(:

 

Mvh DarkMoon

Link til kommentar
Del på andre sites

På 19/12/2018 den 4:59 PM , DarkMoon skrev:

Hej TheBlackMamut 

Nu skal du høre  jeg har dog ikke sagt du skulle "holde din fucking kæft", ja har sagt du skulle holde kæft og smut men det gøre du ikke, du vælger istedet at blive ved med at provokere.

Jeg er meget ked af at jeg har snakket sådan. Men du snakkede heller ikke for pænt til mig, du sagde "hold din kæft" og bliver ved med provokere. Håber det ikke sker en anden gang.

men ja du er min bror og det er rigtigt alle skal behandles ens, men du må sku lige husk at tale og skrive pænt til mig selvom jeg er Mod.

ked af det endte sådan. men fortsat god dag(:

 

Mvh DarkMoon

Taler sådan set pænt til dig ved ikke hvor du har fra jeg har sagt du skulle holde din kæft så men det lige meget gider ik du snakker sådan til mig

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.