Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage


Few Sandberg

Recommended Posts

Dit ingame navn:Few Sandberg
Staff ingame navn:DEAGLEMEISTER 
Dit SteamID:STEAM_0:0:52266889
Staff SteamID:STEAM_0:1:64211367
Forklar situationen: Situationen er enligt meget enkelt. Jeg sidder kl 21:45 og kører rundt i cirkeler i min bil inde i byen. Jeg bliver så taget fat i af Deaglemeister, hvor han så fortæller mig at han har specced mig, og siger derefter jeg har brugt min bil som et våben. 
Jeg forklarer ham at jeg egenligt bare kører rundt i ring, og ikke er ude på at skade nogen personer, han vælger derfter jeg skal have carban hvilket jeg egenligt er lidt ligeglad med.
Jeg sprøger så ''er der mere?'' hvor han så svarer ''Nej''. Jeg vælger derfor så at bakke ned fra det hus hvor han havde taget mig op. Han siger så at han ikke gider mere. Jeg får så ban i 24 timer (Grund: Latterlig i case + bruger sin bil som våben. Jeg mener selv at han ikke er tydelig nok i de ord han siger.
Jeg syntes at det her bliver håndteret rigtigt dårligt fra Deaglemeister's side af.
Det er så grunden til jeg vælger at lave den her staff klage. 

Bevis: Han ikke optaget nogen af episoden, men har en person som kan bekræfte min historie.

 

Tak for at læse min Staff klage

 

Mvh Few Sandberg

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Few Sadberg 

 

Jeg syntes ellers selv at jeg var grundig nok i det jeg fortalte dig. Jeg så dig tidligere køre ind i min bil, der vælger jeg så at specce dig. Så ser jeg dig flere gange bakke rundt i cirkler ind i min bil. Jeg var i gang med at give dig carban, hvor du så vælger at køre ned fra taget, hvilket jeg ser ingen grund til, da jeg ville have taget dig ned fra taget med min physic gun. Det kan godt være at vi har misforstået hinanden, da du kører ned fra taget,  jeg troede at du var igang med at flygte.

 

Hilsen DEAGLEMEISTER 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, >>DEAGLEMEISTER<< skrev:

Hej Few Sadberg 

 

Jeg syntes ellers selv at jeg var grundig nok i det jeg fortalte dig. Jeg så dig tidligere køre ind i min bil, der vælger jeg så at specce dig. Så ser jeg dig flere gange bakke rundt i cirkler ind i min bil. Jeg var i gang med at give dig carban, hvor du så vælger at køre ned fra taget, hvilket jeg ser ingen grund til, da jeg ville have taget dig ned fra taget med min physic gun. Det kan godt være at vi har misforstået hinanden, da du kører ned fra taget,  jeg troede at du var igang med at flygte.

 

Hilsen DEAGLEMEISTER 

Tror vi har misforstået hinanden så. 

Da jeg ikke prøvede på nogen måde at flygte, men bare troede casen var overe 

 

Forsat god aftenen

 

Mvh. Few Sandberg 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 17/12/2018 den 11:24 PM , Papa FEW skrev:

Tror vi har misforstået hinanden så. 

Da jeg ikke prøvede på nogen måde at flygte, men bare troede casen var overe 

 

Forsat god aftenen

 

Mvh. Few Sandberg 

Det må du meget undskylde, hvis vi har misforstået hinanden. Jeg tænkt bare at du var i gang med at køre væk fra casen, men jeg kan godt se at jeg måske var lidt hurtig der.

 

Hilsen DEAGLEMEISTER

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.