Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage


Spilmester Martin

Recommended Posts

Dit ingame navn: Spilmester Martin

Staff ingame navn: Marcus

Dit steamID: gormh2

Staff steamID: Marcus

Forklar situationen: jeg køre galt nede ved villaerne, politibetjenten Marcus(Staff) får mig ud af bilen, jeg løber ind i villaerne og undviger hans skud som han skyder med stungun. Så kommer der nogle gutter der vil hjælpe mig, de skyder så efter Marcus, men han tager dem bare med sin physics gun og siger. "Nej det må i ikke" (kan ses i videoen). Efter det prøver de så at skyde igen men når han så er tæt på at dø, går han i noclip og siger. "Jamen i må ikke øøhhh i må ikke øhh". Lidt efter banner han mig fordi jeg siger han er en dårlig staff.

Bevis: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

De her gutter vælger at skyde efter mig, hvilket de ikke må.

 

Jeg løb efter dig og kunne ikke ramme dig med min stungun, og dine venner prøver at skyde mig. Jeg fortæller dem at de må de ikke og de får en straf.

 

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg gjorde forkert? Var det fordi jeg gav dem en straf? Eller var det fordi jeg banned dig?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad gang-medlemmer ikke må hjælpe med:

  • Hvis din gang member indleder en kriminel handling, og du ikke er involdveret, må du ikke hjælpe. F.eks:
    • Hvis din gang member bliver stoppet af politiet, og du ikke er i samme bil, må du ikke bare komme kørende og assistere.
Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Spilmester Martin said:

det er tydeligt du brugte kun dine staff fordele fordi du ville overleve...... Du noclipede så du ikke døde, og du satte en af dem der var igang med at skyde dig længere væk....

 

1 minute ago, Lasper said:

dude de måtte gerne skyde, de var vores homies. Er enig med spilmesteren. Bare lad være med at lyv.

Hvad gang-medlemmer ikke må hjælpe med:

  • Hvis din gang member bliver stoppet af politiet, og du ikke er i samme bil, må du ikke bare komme kørende og assistere.

I burde lige læse reglerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

du kender ikke engang reglerne selv. Hvis du kigger videoen igen kan du høre at vores 2 venner spørg om de ikke må skyde dig hvis vi er venner hvorefter du siger: "ja men I er jo ikke i gang vel.. vel"

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Lasper said:

du kender ikke engang reglerne selv. Hvis du kigger videoen igen kan du høre at vores 2 venner spørg om de ikke må skyde dig hvis vi er venner hvorefter du siger: "ja men I er jo ikke i gang vel.. vel"

Dine venner må ikke skyde mig da ikke havde noget med sagen at gøre.

 

Just now, Spilmester Martin said:

det var du da du gik og skød med din stungun

 

Jeg ramte dem ikke, og de kunne også godt selv se at jeg var efter dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Spilmester Martin said:

du var tæt på at ramme dem hvorfra skulle de så vide det var efter mig?!?!

 

Så vidt jeg har forstået vidste de godt at han ikke var efter dem?

Som Lasper sagde spurgte de om de ikke måtte hjælpe deres venner

Det kan dog være at der mangler en del af den samtale, men udfra de ting jeg kan se virker det som om de var bevidste omkring at han var efter dig og ikke dem

Link til kommentar
Del på andre sites

vi er ikke som sådan venner, vi snakkede ikke ikke engang med dem, de kom bare ud for at se hvad der skete og så tog vi det som om det var vores venner og de ville hjælpe. Jeg ved ikke hvorfor de hjalp men det kan være fordi de følte sig truet 

 

og jeg er ikke medlem af deres gank..... Ved ikke hvorfor han siger det

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, Spilmester Martin said:

vi er ikke som sådan venner, vi snakkede ikke ikke engang med dem, de kom bare ud for at se hvad der skete og så tog vi det som om det var vores venner og de ville hjælpe. Jeg ved ikke hvorfor de hjalp men det kan være fordi de følte sig truet 

 

og jeg er ikke medlem af deres gank..... Ved ikke hvorfor han siger det

 

Så i er ikke venner? Hvorfor siger "Ole" så det? 0:25.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det har du ret i Zarex.

- Marcus til en ande gang lad være med at "stop" midten af det, så tag hellere derhen efter du er blevet dræbt og spørg hvad grunden var. Det gælder dog kun i disse sager hvor det involvere dig selv i RP. - Husk det til en anden gang.

Jeg lukker denne klage nu, føler du / i at den ikke er blevet håndteret retfærdigt må i meget gerne sende en PM til mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.