Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mindre Bug med Button V2


Scaled
Message added by Dynn

Fixed fra et andet forslag

Recommended Posts

Hej.

Jeg har fundet en mindre bug, som ikke er så vigtig, men jeg tænker ikke den burde være svær at fjerne.

Hvis en anden spiller har en knap, som naturligvis er tilsluttet til en fading door, så kan folk uden adgang, ændre på knappen.

Nej, det er ikke så man kan fjerne den, male den eller whatever, men man kan ændre, om det skal være til/fra tilstand eller ej.

Det virker nok ikke stort, og det er det sikkert heller ikke, men det kan være irriterende. Jeg gjorde det nemlig på flere personers grunde, og de blev irriteret.

Det må da ihvertfald være træls, at have en base, og så kan en tilfældig spiller stå og lege med dine knapper.

 

 

Video:

 

 

plz dont hate - jeg var træt

Link til kommentar
Del på andre sites

På 09/12/2018 den 2:36 AM , Guzern skrev:

Så der er et problem i at en knap kan åbnes af andre? Nævn et scenarie hvor det faktisk ville være brugbart...

Hvis du har en base med en væg/vindue, hvor man kan skyde igennem, så kan man jo i princippet åbne den, hvis man er hurtig nok.

Men jeg tvivler, at det vil ske - jeg pointerer bare noget, som jeg mener burde fikses.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Scaled skrev:

Hvis du har en base med en væg/vindue, hvor man kan skyde igennem, så kan man jo i princippet åbne den, hvis man er hurtig nok.

Men jeg tvivler, at det vil ske - jeg pointerer bare noget, som jeg mener burde fikses.

Det kræver også at man er halvhjernet nok til at lave en button i sin base, som i 9/10 tilfælde Staff vil bede om at fjerne grundet fading door abuse potentiale.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for at rapportere det. Som Guzern skriver, har det ikke så store konsekvenser for en knap, men det er ikke det vigtige her. Det vigtige er, at der mangler permission tjek på property manipulation i vores system, og det kan sagtens have værre konsekvenser end hvad der bliver vist her. Skal nok lige kigge på det snarest muligt 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 11 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.