Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning- JuleAnden


DK JuleManden DK

Recommended Posts

in-game navn: JuleAnden

 

SteamID: STEAM_0:1:155698924

 

IRL fornavn: Simon

 

Alder: bliver 12 Lørdag 8/12 2018

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har lidt erfaring: fra min vens server du bliv taget af en af hans venner på en Darkrp server (Gmod) .(Minecraft) jeg har været promoted på 17 Minecraft server: blev promoted til Head-Admin på dem alle jeg var også skripter men den tid er over tror jeg 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg ved ikke om jeg er mere Kvalificeret altså jeg syntes bare alle skulle have en chance hvis man har det det kunne være

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Nej ikke så meget  

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger ofte min mic jeg er meget god til at skrive syntes jeg selv hvis det er det i mener.( ved ikke helt hvad i mener med noget af det )

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

jeg kan være på (Tider)

 

(Mandag: kl 14.00 til kl 16.25 på grund af Fodbold)

 

(Tirsdag kl 14.00 til kl16.30 og nogen gange til kl 20.00 på grund af Hjælpe Træner)

 

(Onsdag kl 14.00 til  kl 16.25 på grund af Fodbold)

 

(Torsdag kl 14.00 til kl 20.00)

 

(Fredag kl 14.00 til kl 24.30)

 

(Lørdag kl 10.00 til kl 24.30)

 

(Søndag kl 10.00 til kl 20.30)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg syntes i skal vide at jeg kan godt lide at hjælpe folk som har brug for det. og jeg læser tit alle Regler på serveren 

så jeg engang kan blive en god admin en  og jeg håbede at det kunne blive den her og den server jeg bedst kan lide at spille på en der her 

fordi i har lavet så meget så derfor håber jeg kan hjælpe på grund af den spiller jeg kun gmod så ja det betyder meget for mig at blive admin.

og jeg kan mit rp. rp er jeg god til syntes jeg selv og jeg vil hjælpe folk så godt som jeg kan  

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

Tillykke med fødselsdagen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.