Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff-Ansøgning Hoxx


Hoxx

Recommended Posts

Staff-ansøgning

Hoxx

 

 

Ingame navn: Hoxx


SteamID: STEAM_0:1:42544756


IRL fornavn: Nilas Nielsen


Alder: 16. Fødselsdato 18/04/02

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja. Er tidligere staff herinde på stavox og har også været staff på en fivem server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Har spillet en del tid herinde og kender reglerne ind og ud. Forholder mig altid til facts i en sag (dermed ikke sagt, jeg ikke er fleksibel).                                                                                                                                                                                     

  • Jeg vil forsøge altid at være venlig, men stadig bestemt. Det er mig der er staff, og jeg kender reglerne.
  • Jeg sørger for altid at forholde mig til hvad der er sket, hvorfor det er sket, og om personen fortryder det han har gjort.
  • Vil så vidt muligt forsøge at få spillerne til at snakke om sagen, for at undgå flere hændelser, men stadig sørge for det er mig, der kommer med den endelige beslutning.
  • Jeg kan sagtens tage tingene med et gran salt, og forholde mig i ro under stramme situationer.
  • Jeg kender de fleste spillere herinde, og mener selv jeg kommer godt ud af det med staff teamet.
  • Jeg vil sørge for at vise mig selv frem, som en god rollemodel for de andre spillere (dermed sagt at jeg selvfølgelig overholder reglerne).

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har tidligere erfaring med ULX, fra dengang jeg var staff på stavox.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja og ja. Vil bestemt ikke mene jeg har en sproglig barriere, hverken skriftligt, eller mundtligt. Jeg foretrækker helt klart mundtlig kommunikation fremfor skriftlig, men har ikke noget problem med at være skriftlig. Bruger min mic i alle situationer hvor der er dialog, da jeg vil mene det er den mest effektive måde at kunne føre en samtale på. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

  • Mandag: 19:30-ca. 22:20
  • Tirsdag 16:15-22:20
  • Onsdag 16:15-22:20
  • Torsdag 16:15-22:20
  • Fredag 16:15-03:00
  • Lørdag 12-13:00-03:00
  • Søndag 11:00-22:20

Kan variere alt efter hvilke dage jeg har vagter på arbejdet.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Scaled skrev:

Det lyder som om, at du er en fin gut, men det er måske en kort ansøgning - og lidt halvforvirrende.

Ellers lyder det godt.

+REP

 

 

1 time siden, >>DEAGLEMEISTER<< skrev:

+rep 

-pisse grineren at spille med 

- fed personlighed 

- har styr på det hele 

- har verdens bedste stemme( den er dybere end Normann) 

 

1 time siden, Papa Hansi skrev:

+rep 

good white

 

1 time siden, Jakob skrev:

+Rep

Du sjov

Du sød

Du god at snakke med

Kan reglerne

 

Held og lykke!:)

Tak tak drenge. Hvis jeg var rig havde jeg blevet jeres sugardaddy 😉

 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Mauritz skrev:

+Rep

-Aktiv

-Moden

- Kan sit rp

 

16 timer siden, Bims skrev:

+REP

Ville være en god staff

 

15 timer siden, Vito skrev:

Dejlig dreng, tidligere staff, og overall kompetent fyr

 

14 timer siden, Maloni skrev:

+Rep

du er en dejlig dreng som er sjov og lyder til at have en god og sund fornuft

 

1 time siden, lani skrev:

Hoxi mus i love u 

+Rep i alt

❤️ 3 3  ❤️  3 ❤️  3 ❤️❤️❤️ 3 3 3 3 3 ❤️❤️❤️  3< 3<32 ❤️  3 3  ❤️ <3<3 3 < 3 ❤️❤️ 3 ❤️ 3 3 3 ❤️ 

Tak for det i smukke drenge 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.