Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Manno


Bruger ik mere

Recommended Posts

Ingame navn: Manno
SteamID: STEAM_0:0:115992345
IRL fornavn: Marcus
Alder: 13 (10/05/05)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Minecraft: Her lærte jeg at administrere et administrativt job, som eksempelvis jeg blev mere moden og lærte at skulle holde hovedet koldt i en presset situation.

 

Garry's mod:

 

Poitionbears - Poitionbears var min måde at komme rigtigt ind i det med at være staff. Jeg lærte meget på denne server og blev meget klogere på mange ting ved at være staff, jeg lærte at håndtere en case og lig stille en ven med en hvilken som helst anden spiller. Jeg udviklede mig meget angående staff relaterede ting. Jeg lærte at bruge ulx, håndtere mine krafter og holde øje med folk og gøre det til et godt sted at være for alle. Jeg havde rollen administrator hvor jeg stod for følgene: At tage cases, og holde øje med at folk kunne opføre sig ordenligt. Jeg stod for at alle havde en god tone på serveren, og var rare ved hinanden.

 

Zecrogaming - Dette var den anden server i min garry's mod staff historik. Jeg var admin på serveren, dog havde jeg lidt erfaring fra den anden server så derfor vidste jeg hvordan jeg skulle håndtere mine cases og gjorde derfor et meget bedre stykke arbejde. Dog lærte jeg stadig lidt ting: Jeg lærte at håndtere unban requestes og yde god service til de andre spillere. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Her er en lille liste over hvad jeg kan bidrage med til stavox:

 - Jeg er tidligere erfaringen staff fra andre servere, og jeg ved hvordan det fungere.

 - Jeg ved hvordan cases skal håndteres og jeg giver aldrig op.

 - Jeg er generelt et positivt meneske dermed bliver jeg ikke så let sur.

 -  Jeg har meget tid så jeg kan tage en masse cases og løse nogle af de problemer der kan være.

 - Når jeg har sat mig noget for vil jeg aldrig give op.

 - Jeg er moden af min alder, og vil tage mit job som staff seriøst.

 - Bryder gerne mit RP for cases da jeg føler det er langt vigtiger 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Personligt syntes jeg selv at jeg ved hvordan ulx håndteres korrekt, da jeg har tidliger erfaringer fra mine andre administrative jobs. Dog er jeg klar til at prøve noget nyt, og lære nye ting.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Min egen mening er at jeg er rigtig god til at formulere mig skriftligt, dette kan bruges til at svare på unban requestes, staff klager og andet der involvere mig. Mundtligt syntes jeg også jeg klare det rigtigt fint, dette ville jeg kunne bruge til at snakke med folk på Teamspeak omkring en klage, unban request, eller andre problemer.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på fra klokken 15:10 til 20:00 i hverdagene, i weekenderne har jeg mulighed for at være meget mere på dette vil sige at jeg har mulighed for at være på fra klokken 10:00 til klokken 00:00.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Min stemme lyder som at jeg er lidt små forkølede det skyldes at jeg har astma og måske ikke så lyder helt så gammel, dog vil jeg stadig kunne håndtere ældre personer og ikke lade dem overvinde fordi de har en dybere stemme end mig. Jeg har måske en del straffe men som man kan se har jeg ikke haft en eneste i år. Er der mere du vil vide er du mere end velkommen til at skrive en kommentar

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Manno.

 

Du er meget moden af din alder og du virker klar til at blive staff. Hermed får du også et +REP af mig.

 

- Virker som en der vil det her.

- Imødekommende og venlig.

- Snakker pænt til alle og kan håndtere jobbet.

 

Alt i alt synes jeg du skal have en chance. Goddag! 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Zork skrev:

Hej Manno.

 

Du er meget moden af din alder og du virker klar til at blive staff. Hermed får du også et +REP af mig.

 

- Virker som en der vil det her.

- Imødekommende og venlig.

- Snakker pænt til alle og kan håndtere jobbet.

 

Alt i alt synes jeg du skal have en chance. Goddag! 

Tak Zork

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Manno

 

Du er enlig ret moden af din alder, du er dog lidt tøvende med at snakke med nye mennesker, ellers er du en fantastisk person, og du kan nok godt håndtere det at være staff,jeg ved også hvor meget det betyder for dig at blive staff. 

Så +Rep

 

Held og lykke lil oof

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Reyn skrev:

Hey Manno

 

Du er enlig ret moden af din alder, du er dog lidt tøvende med at snakke med nye mennesker, ellers er du en fantastisk person, og du kan nok godt håndtere det at være staff,jeg ved også hvor meget det betyder for dig at blive staff. 

Så +Rep

 

Held og lykke lil oof

Tak Big oof

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Nich skrev:

Hej Manno. du virkelig flink, moden og kan reglerne så syntes helt klart du burde blive en del af staff holdet!

 

7 timer siden, TheCampingSS #køter skrev:

+rep

-moden af sin alder at være

-brander virkelig for det

-kunne godt se dig som staff

-sød og positiv person 

 

Held og lykke Manno

Tusind tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.