Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning - TheBlackMamut


mathiashoeg

Recommended Posts

 Ingame Name: TheBlackMamut


SteamIDSTEAM_0:0:170663133


IRL fornavn: Mathias 

 

Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

ikke andet end jeg har spille på nogle minecraft serveres hvor jeg havde admin men ellers har jeg ikke haft noget at gøre med det.

har dog også været admin på en unturned server i noget tid.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

det skal jeg fordi jeg næsten kan alle regler har brugt lang tid på at læse dem grundigt igennem. Jeg elsker at tale med andre bliver ikke så nemt sur hvis folk gør noget de ikke skal. Er god til at tale pænt til folk. Jeg er god til at hjælpe hvis de har brug for hjælp med nogle problemer er god til at forklare hvad de skal gøre og ikke gøre

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  

Det er jeg fordi jeg er blevet mere rolig efter at have spillet længe på serveren jeg taler pænt til Staff og borger. Har haft lavet mange dumme ting på serveren jeg ikke skulle og det har jeg ændret meget på. Jeg høre efter hvis højere rank siger noget til mig og generalt bare hvad folk siger

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

nej det har jeg ikke rigtigt men kan altid lære det

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

bruger mic hele tiden. Er god til at snakke med folk så jeg vil selv sige jeg er god til at formulere mig. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

 

Mandag 15:45 - 20:30

Tirsdag 12:45 - 20:30

onsdag 15:45 - 20:30

torsdag 15:45 - 20:30

fredag 15:45 - sent på natten

lørdag 10:00 - sent på natten

søndag 10:00 - 20:30

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

som sagt det er første gang jeg skriver ansøgning til sådan noget. eller har jeg spillet på servern omkring 1 år og vil spille på den så tit jeg kan. håber ansøgningen er god nok. har været admin på minecraft er ikke det samme ved jeg. jeg kender mange af commands. Jeg har dummet mig lidt meget på stavox men er ændret skal ikke ske igen. Jeg lære af mine fejl.

jeg arbejder nogle dage fra kl 17:00 -20:30 ca IRL

Link til kommentar
Del på andre sites

Står desværre som minus grundet du tigger.... Hvis jeg vil skrive så gør jeg det da selv..

Hvor skal jeg starte?

plejer at være flink (Lidt tid siden jeg har talt fast med dig)

dog skrev du dette...

PM fra TheBlackMamut: gå lige ind og + rep min staff ansøgning 😉


 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Kaistar skrev:

Står desværre som minus grundet du tigger.... Hvis jeg vil skrive så gør jeg det da selv..

Hvor skal jeg starte?

plejer at være flink (Lidt tid siden jeg har talt fast med dig)

dog skrev du dette...

PM fra TheBlackMamut: gå lige ind og + rep min staff ansøgning 😉


 

var ikke så smart 😕

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.