Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff-ansøgning - Puff


Puff

Recommended Posts

Hej, og velkommen til min staff-ansøgning til Stavox.

 

Ingame navn:

Puff


SteamID: 

STEAM_0:0:152849585


IRL fornavn:

Bertram


Alder:

15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Garry's mod: Ja, jeg har lidt erfaring inde for garry's mod, hvor jeg var admin på en server ved navn, RN DarkRP, der har jeg ca. 60 timers staff arbejde, der spillede ca 20-30 inde om dagen, var dog kun admin der inde i ca. 1 uge, da den desværre lukkede ned pga. et hackerangreb, men lærte lidt om hvordan det er at være staff, på en garry's mod server.

 

Minecraft: Ellers så har jeg som så mange andre, været staff på en masse forskellige minecraft servere, både ret store med 300-400 spillere inde om dagen, og nogle lidt mindre med 50-100 inde om dagen, det er varieret hvor lang tid jeg har været staff inde på det forskellige servere, nogle er 1 måneds tid, og andre 3 måneders tid. Ejede også engang en server med en ven, ikke noget helt stort.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

  • Jeg er en meget hjælpsom person, der hjælper hvor der er brug for det, og ville altid prøve at gøre cases bedst for begge parter, så ingen føler der bliver holdt med den ene.
  • Jeg er god til at holde hovedet koldt, hvis der fx. er en der sviner dig til, eller på anden vis er rigtig provokerende over for mig, eller det en form for presset situation.
  • Jeg er en meget flink, venlig, og imødekommende person, der er klar på at lære nye mennesker at kende, og blive del af et fedt fællesskab.
  • Jeg er en meget engageret person, der går i det jeg laver.
  • Jeg har spillet meget på serveren, og er ret aktiv, jeg har 765 timer inde på stavox serverene, og omkring 960 timer i garry's mod.
  • Jeg kender rigtig godt til serverreglerne, og ville gerne være med til at håndhæve dem, så alle for en fed oplevelse af at spille på stavox.
  • Jeg er en moden person.
  • Jeg er ikke en person, der bare sådan giver op så nemt, jeg ville altid prøve at løse problemet bedst muligt for begge parter, eller den enkle person.
  • Jeg ville altid stoppe mit rp for at tage en case.
  • Jeg holder altid en god tone, overfor andre, og snakker pænt til alle.
  • Jeg er en meget retfærdig person, der ikke holder med nogle i en case, eller giver særbehandling til venner eller andre folk jeg kender.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har lidt kendskab til ULX, da jeg har været staff før, på en anden darkrp server, så kan alle de basic kommands, som er gode at vide, på forhånd. Brugte også tit kommandsne i cases, ellers er jeg super klar på at lære mere om ULX, er en nem person at lære ting.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg skriver og snakker flydende dansk. Jeg bruger tit min mikrofon i rp, da det er det, der gør darkrp gamemodet fedt at spille. Har også en ude mærket mikrofon, så folk tydeligt kan høre, hvad jeg siger i rp, og cases.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Vi for ikke så mange lektier for på vores skole, så har god tid til at sidde foran computeren. Det eneste jeg laver i min fritid er, at gå til spejder hver onsdag, og en gang hver første tirsdag i måneden.

Ellers bruger jeg stort set, resten af min fritid foran computeren.

 

  • Mandag: 15:40 - 22:00
  • Tirsdag: 14:40 - 22:00
  • Onsdag: 15:40 - 22:00
  • Torsdag: 14:40 - 22:00
  • Fredag: 14:40 - 02:00
  • Lørdag: 10:00 - 02:00
  • Søndag: 10:00 - 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej det er der ikke.

 

Tak fordi du gad tage dig tid til at læse min ansøgning, hvis i har nogle spørgsmål eller andet, kan i bare skrive lige nedenunder, eller sende mig en privat besked :).

 

//Puff

Link til kommentar
Del på andre sites

På 05/12/2018 den 10:19 PM , Bimse👌 skrev:

+REP

  • Du rigtig flink
  • Du moden
  • Du kan reglerne
  • Du er ikke bange for at komme med input's

 

-BImse

 

På 06/12/2018 den 6:57 AM , Jakob skrev:

+Rep 

Moden

Flink

Kan reglerne

Tusind tak for jeres fine kommentarer, sætter jeg pris på :).

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.