Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - BIBE


williamzusk

Recommended Posts

Ingame navn: BIBE
SteamID: STEAM_0:1:162194382
IRL fornavn: William
Alder:14 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej ikke endnu, men håber stærkt på at dette kan blive mit første og meget lærerige job, hvor jeg kan få gode tips og tricks fra senior staff medlemmer

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg mener selv at der trænger til noget nyt blod i staff teamet, jeg kan bidrage med at jeg er meget ofte online, og en stor fan af selve spillet, jeg er kreativ og mener selv at jeg kan håndtere svære situationer på en fair og retfærdig måde. Jeg håber også jeg kan bidrage med den, viden jeg har tilegnet mig ved at spille på stavox. Jeg syntes også at jeg er kvalificeret i og med jeg besidder en stor del empati, dette gør netop at jeg kan forstå andre, og sætte mig ind i deres situation og følelser, og netop dette gør at jeg vil være en lidt anderledes staff, end der måske har været før, men samtidig også et staff medlem der tager min opgave meget alvorlig. Jeg har et teflon lag indbygget hvilket gør at eventuelle tilsvininger af min person glider af på mig, og jeg tager det ikke personligt. jeg sørger altid for at have øjnene på Bolden og ikke på personen.  Jeg har lært meget af hvordan min far arbejder, han arbejder for Google og Youtube og den måde han arbejder på, prøver jeg at efterligne.

 

 

  • Jeg er optimistisk
  • Jeg har 300+ timer på stavox
  • Jeg er vedholden
  • Jeg er fokuseret
  • jeg er disciplineret
  • Jeg er omstillings parat
  • Jeg er struktureret
  • Jeg er moden af min alder
  • Jeg er lyttende, men deltager også aktivt
  • Jeg er pligtopfyldende, men stiller også spørgsmål
  • Jeg tager hensyn, men er også retfærdig
  • Mest af alt er jeg munter og en glad person

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har ikke den store erfaring, men jeg er god til at lære hurtigt, og er nysgerrig af sind, og efter jeg har skrevet denne ansøgning har jeg fået kigget på ULX, jeg påtænker at installere min egen lokale server, så jeg kan sætte mig bedre ind i det fra start.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Desværre er mit skriftlige ikke så godt, jeg har ADHD og har

kæmpet med det i mange år, jeg er dog rigtig god til mundtlig kommunikation, og bruger derfor altid min mic. Læsning kan jeg alderstilsvarende.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

I december måned er jeg online fra klokken 13 til 01:30 normalt alle dage. Fra Januar er jeg på fra klokken ca 15 til klokken 22 på hverdage og weekender fra klokken 12 til klokken 01:30

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har et stort ønske om at blive en del af staff teamet, jeg bruger rigtig meget tid på at spille, men kan også mærke at jeg gerne vil udvikle mig

 Jeg håber med denne ansøgning, at i vil give mig en chance til at blive en del, af det fantastiske staff team.

 

Mvh 

William/BIBE

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Lucas B skrev:

-rep herfra kan ik li din ansøgning og du er mega umoden og ikke egnet til staff 

 

Hej Lucas,

Tak for din feedback, kan du ikke fortælle mig hvad det er du "ik" kan "li" ved med min ansøgning. 

Samtidig med dette, kan du ikke give mig et par eksempler på hvordan jeg har været umoden, så jeg kan lære af dette og rette op. 

Jeg vil meget gerne gøre den så god som muligt. 

 

48 minutter siden, Emoyly skrev:

Du har et døgn til at gøre noget mere ud af din ansøgning.

Hvis du ikke gør betydeligt mere ud af din ansøgning, indenfor den ovenstående tidsramme, vil din ansøgning blive afslået.

 

Hej Emoyly. 

 

Jeg har nu skrevet mere på min ansøgning, du må gerne lige melde tilbage om den falder i din smag i forhold til længden.

 

/BIBE

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dumle0907 skrev:

+rep

 

• det meste af dette er rigtigt 

• Ville ik gøre noget at prøve med en ny, og det vil også give et indtryk på ham

• ok ansøgning 

• meget glad person

Fed account alligevel - ligner slet ikke den er fake hehe

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt rep

+Fed fyr fedt rp

- din ansøgnings farve det gør den besvlrgelig at læse og bare overordnet se 

-kan overordnet ikke lide din ansøgning 

 

Men held og lykke

HILSEN. //aske\\

 

 

ny dimmer

■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■

 

8 minutter siden, Scaled skrev:

Fed account alligevel - ligner slet ikke den er fake hehe

 

 

@Dumle0907's

Todo liste:

1. lav take profil og bare på BIBE

2. gå ind og spil fortnite med mine venner

3. Aske 100 kr på MobilePay for hans ideer til ny todo liste

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 05/12/2018 den 11:12 PM , Lucas B skrev:

-rep herfra kan ik li din ansøgning og du er mega umoden og ikke egnet til staff 

 

Hej Lucas B, 

Vil du fortælle mig hvad det er du ikke kan lide ved min ansøgning, og hvornår du har oplevet at jeg har været umoden, og hvorfor du ikke mener at jeg er egnet til staff. 

Det er så nemt bare at skrive hvad du har skrevet, men hvis du ikke kan komme med noget konkret, så er der ikke substans i det du skriver. 

 

/BIBE

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Aske skrev:

Neutralt rep

+Fed fyr fedt rp

- din ansøgnings farve det gør den besvlrgelig at læse og bare overordnet se 

-kan overordnet ikke lide din ansøgning 

 

Men held og lykke

HILSEN. //aske\\

 

 

ny dimmer

■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■

 

@Dumle0907's

Todo liste:

1. lav take profil og bare på BIBE

2. gå ind og spil fortnite med mine venner

3. Aske 100 kr på MobilePay for hans ideer til ny todo liste

 

dette er ikke en fake account har bare ik haft en account her før, så er helt ny på stavox hjemmeside. så ik fake, har ca lidt over 50 timer på stavox. hav nogle rigtige facts før i skriver sådan noget her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.