Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - DEAGLEMEISTER


DEAGLEMEISTER

Recommended Posts

Ingame navn: DEAGLEMEISTER
SteamID: STEAM_0:1:64211367
IRL fornavn: Julius
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har erfaringer med at være staff inde på en Gmod DarkRP server i cirka tre måneder (jeg sagde op), og en minecraft server hvor jeg var staff i næsten et år, der fik jeg en masse erfaring hvordan man er når man har så stor en rolle på en server 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

- Styr på reglerne 

- 1032 timer på Gmod og på Stavox er det 850 timer 

- Elsker at kommunikere med folk inde på serveren 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

jeg har været tidligere staff inde på en Gmod DarkRP server som er tidligere nævnt oven over og der brugte jeg ULX, så jeg har kendskab til de forskellige commands

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

- Jeg taler tit med spillere 

- Jeg er tydelig i min udtale 

- Jeg sidder og hygger mig når jeg taler med folk 

- Jeg elsker at kunne hjælpe folk med ting på Stavox f.eks hjælp til at bygge, og masse andre ting  

- Jeg syntes selv at jeg er god til formulere mig skriftligt 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 19:00 - 21:45

Tirsdag: 15:45  - 21:45

Onsdag: 18:00 - 21:45

Torsdag: 17:00 - 21:45

Fredag: 15:30 - 02:00 

Lørdag: 12:00 - 05:00

Søndag: 12:00 - 21:45

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Grunden til at mine tider er så forskellige er pga. jeg går til basketball 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.