Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - JackS


JackS

Recommended Posts

Ingame navn: JackS

SteamID: STEAM_0:0:64824744

IRL fornavn: Philippe

Alder: 17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

jeg er tidligere staff inde på stavox, så jeg har en masse kendskab til hvordan tingene fungere og kører på stavox.

Jeg har en masse erfaring inden for staff relateret roller i et community som ejer, medejer og mod. 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg har en del erfaring som staff inde på stavox, kender de fleste spillere og staff på teamet, og har massere af kendskab til hvordan commands og binds fungerer. Derudover kan jeg finde ud af at holde hoved koldt, jeg vil altid gå efter at gøre begge parter glade i cases og sikrer mig jeg finder den bedste løsning til problemet.

Jeg har massere af tid og erfaring på serveren, kan håndtere en hver form for case seriøst og modent til hver en tid. Jeg snakker rigtigt godt med de fleste og elsker at hjælpe folk med diverse ting. Har mulighed for at komme på hver dag efter arbejde.
Jeg er en tålmodig person, så jeg har tid til at høre begge parter hvad det er de har og sige.  Jeg arbejder også altid professionelt til hver en tid og sætter ikke venner højere i cases.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Har massere af erfaring indenfor ULX commands. jeg kan finde ud af hvilke commands der skal bruges hvornår og hvordan de fungerer. Samt det kan jeg stadig de fleste commands i hoved. 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg syntes selv at jeg er god til at formulere mig både mundtligt og skriftligt. Arbejder på et værksted så er vant til at snakke til folk så de forstår hvad det er jeg mener når jeg skal forklare dem noget.

Og har en rimlig mikrofon som kan høres godt og klart. Og bruger altid min mikrofon.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Som sagt har jeg mulighed for at komme på hver dag hele ugen, hvis der ikke kommer andre planer i vejen. Jeg har fri man-tors klokken 16:00-17:00 afhængig af overarbejde.

Om fredagen hedder det 7:30 til 12:30 så der har jeg mulighed for at komme tidligere på hvis det skulle være.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Der kan forekomme dage hvor jeg ikke er på op til 2-3 dage da jeg er hjemme hos min far i weekenderne et par gange om måned af og til da jeg ikke ser ham ret meget.
Som sagt har jeg været tidligere staff på stavox, gad ikke mere da jeg mistede lysten og havde en dårlig computer. Men jeg har fået lysten tilbage igen og har fået en sindsyg god computer, og fået noget mere fritid.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mauritz skrev:

+Rep

- Moden

-Kan sit rp

- er ikke så tit i jail

Jo tak min ven ❤️ Er jeg lad for at høre 🙂 

Lige nu, Papa Hansi skrev:

+rep

 

Kan sit shit.

Og sån er det

Tak min ven ❤️ Det jeg sku glad for at høre ❤️ I love you my boi ^^ 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, WimBlim skrev:

+ Rep

- Kan reglerne

- Aktiv

- Lyder som en flink gut!

- Fin ansøgning

 

HELD OG LYKKE! 😄

 

--- WimBlim

Tak Wimblim min ven ❤️ Glad for at høre jeg er en fin gut, mødte dig tidligere idag du sku også dejlig at snakke med ^^

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Zork skrev:

Hej JackS.

 

Du er en venlig og sjov person og du får et +rep fra mig af her.

 

- Tidligere staff.

- Glad og venlig person.

- Kan både lave sjov og tage pis på folk.

- Imødekommende.

Jo tak ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.