Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff-ansøgning - DarkMoon.


DarkMoon

Recommended Posts

ingame navn: DarkMoon
    
SteamID: STEAM_0:0:186691588

IRL fornavn: Marcus

Alder: 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har været staff på en server der er lukke, det var en dansk server hvor jeg brugte meget tid og lærte ikke så meget da staffs ikke måtte bande kicke eller noget i den stil. jeg har en lille smule erfaring med staff. er ikke så god til commands endnu men kan man jo altid lære.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?  Jeg skal simpelthen være en del af staff teamet, da jeg spiller meget derinde og, kan stort set alle regler da jeg brugte næsten 5 timer på at læse dem igennem. Elsker at snakke med andre på servern, er rimeligt god til at holde kammertonen.

Er god til at hjælpe folk med deres problemer og forklar hvad der skal gøres hvis de er nye eller ikke ved hvordan man gøre.

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er blevet en meget stille og rolig person efter en rigtig hård staff og snak med nogle staffs, derfor valgte jeg at læse reglerne rigtigt godt igennem for der ikke skulle være så meget ballade. Jeg snakker pænt til alle kan dog godt få en sur stemme hvis folk sviner mig til men sker sjælden.

 

Jeg ved også mange af jer staffs kender mig og ved hvordan jeg er. Jeg er blevet en meget rolig person, Snakker pænt til alle med mindre de vælger at svine mig til selv prøver dog stædig at holde kammertonen. jeg hjælper alle jeg nu kan hvis de spøger har hjulpet rigtigt mange med fx de ikke må bygge på p-pladsen og det.

Jeg elsker at hjælpe andre det er hyggeligt og fedt at vide de kan lide hjælpen de for.
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nope aner ikke hvad ULX er men kan man jo altid lære hvis man bliver staff. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Ville sige jeg er bedst mundtligt da det er det jeg bruger mest. Jeg er god til at formulere mig når jeg snakker med andre, hvis de fx spøger ind til noget der er svært gøre jeg mit bedste men, ville sige jeg er rigtigt god til at tale med folk.


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg har som regel tid klokken 14:00 til 20:00 medmindre jeg er på arbejde som plejer at være fra 15:45 til 21:15 der ville jeg så ikke kunne spille men ville være online alt den tid jeg har mulighed for. 


Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg elsker at lave sjov og ballade når der er tid ellers er jeg meget seriøs i det jeg laver. Jeg har enligt ikke andet i skal vide om mig. Er en dreng som gøre sit bedste for at hjælpe andre.

jeg har ikke mere end det håber i kan lide den her ansøgning, gøre mit bedste for at gøre den god.

Mange tak for jeg må ansøge(;

MVH Marcus/DarkMoon

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, WimBlim skrev:

+ Rep

- Aktiv

- Kan reglerne

- Flink

- Lyder som om at du brænder for jobbet.

- Du kunne godt fyre lidt mere på den ansøgning!

 

HELD OG LYKKE! 😄

 

--- WimBlim

gøre jeg virkeligt også, ja jeg ved godt der kunne komme mere på. gjorde virkeligt mit bedste, kan ikke finde på mere lige nu<3

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.