Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgninger Plys


Plys

Recommended Posts

Ingame navn: plys
SteamID: STEAM_0:0:131154834
IRL Navn: Dylan
Alder: 14 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været mod på 1 Gmod Dark RP og Serveren hed Physic Roleplayers. server  hvor jeg har lært hvordan det er at være mod på en Dark RP server, så ville sige jeg har en del erfaring. og og

3 Minecraft server har jeg været admin på 

Da var jeg mod Daily-Life

Der var jeg medejer GangWars Faction

Jeg har også haft min egen Minecraft server den hed gang  prison

 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har meget erfaring med mig fra Stavox, da jeg har været i en del cases og lært meget fra dem. Jeg har spillet omkring 2034 timer inde på Stavox og har lært rigtig meget fra de timer. Jeg elsker at hjælpe folk både på Stavox hvor jeg prøver at hjælpe selvom jeg måske ikke er den bedste person at spørge, og i min daglig dag fordi jeg elsker følesen af at have gjort en forskel og 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har ingen tidligere erfaring med ULX, men jeg har dog læst meget på det her nyligt
så jeg kender stort set alle kommandoer fra top til tå.


Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg snakker og skriver dansk flydende, bruger altid mic hvis muligt som det næsten altid er. Min mikrofon er mikrofonen fra mit Logitech g930 eller fra min Blue Snowball ICE. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har kun skole der skal passes, og har ingen  dog nogle gange lidt Basket med vennerne efter skole. Jeg er hjemme omkring 15-16 tiden og slukker ved 21.00 - 23.00. I weekenden er jeg næsten altid på fra når jeg står op til 2-4 stykker om natten, er dog nok væk et par timer i weekenden. 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Min mor og far er skilt hvilket gør at der godt kan være en dag ind i mellem at jeg ikke lige er på hvis jeg nu skal fra den ene til den anden. Jeg er god til at læse, forstå og snakke med mennesker, og snakker også godt med mindreårige da jeg tit passer børn i min fritid. Ellers var der ikke andet i kan skrive en kommentar hvis der er noget i vil vide.

Håber i kunne lide min ansøgning give gerne et + eller - Rep hvis i føler for det 

 

Jeg har spillet Garry's Mod på Steam i 2,471 

-plys

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 05/12/2018 den 8:34 PM , ♥ haha master Plys ♥ skrev:

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har meget erfaring med mig fra Stavox, da jeg har været i en del cases og lært meget fra dem.

Altså.. Laver du meget lort siden du tit er i cases?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.