Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staffansøgning - NormaNN


NormaNN

Recommended Posts

Ingame navn: NormaNN

SteamID: STEAM_0:0:67648947

IRL fornavn: Mads    

Alder: 19


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har tidligere været staff på Stavox, Daybourne FiveM - jeg har også kørt et spille community sammen med Saimor ved navn Sapex sammen med Vito også


Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til jeg vil mene jeg er mere kvalificeret:

- Tidligere erfaring - Jeg har som ovenskrevet været staff på stavox før, jeg nåede til junior admin indtil jeg så gik hen og mistede lysten.
- God til at kommunikere - Jeg har aldrig oplevet da jeg har været staff at ingen har kunne forstå hvad jeg siger - Jeg er tydelig i mine udtalelser og bruger ord som er nemme at forstå
- Meget tålmodig - Jeg bære en rigtig stor tålmodighed som jeg vil mene er brugbar som staff.
- Arbejder altid professionelt og Retfærdigt - Uanset hvad vil jeg altid være 100% professionel i cases behandler ikke venner bedre end andre.
- Elsker at hjælpe - Jeg er altid klar til at hjælpe andre staffs / spillere jeg som person elsker at hjælpe.

Jeg vil mene at det ovenskrevne færdigheder er noget som vil være virkelig brugbart som staff. Jeg mener også selv jeg kan være et boost til dem som måske har en dårlig dag, jeg er altid
i godt humør og jeg er rigtig god til dårlige jokes. Jeg tror jeg vil kunne hjælpe meget overordnet set med cases mm.


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har et solidt kendskab til ULX grundet min tidligere erfaring som staff.


Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja det vil jeg selv mene, har aldrig hørt nogen sige andet. 


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag - Torsdag 13:00 - 20:00

Fredag - Søndag afhænger af om jeg har planer men som udgangspunkt hvis jeg ikke skal noget - 13:00 - 02:00

Tiderne kan svinge alt afhængig af om jeg får noget at lave i min daglig dag lige pt er jeg hjemmegående 


Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg snakker utrolig godt med de fleste spillere og staffs og har fået lysten tilbage for gmod, som jeg har skrevet under tidligere erfaring mistede jeg lysten men det er kommet tilbage 100%
Jeg bruger rigtig meget af min tid på stavox lige pt og regner ikke med at det stopper. Jeg har også været inde som mod 1 dag for at hjælpe til hvor jeg nåede 54 cases og en god rating på 95% ca.

-MVH NormaNN

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld Norrman men

 

Det bliver sgu et Neutral rep herfra da

 

Jeg ved ikke om det med alle personer på min alder.

Men der er som om når man er under de 15 år så hader du en.

Føler lidt at du taler til en på en anden måde og tror ikke det ville være det bedste i cases.

 

MEN

Du er jo også

  • Tidligere staff
  • Du kan dine regler
  • Du er rigtig meget nede på jorden
  • Du er rigtig voldsom mega meget ærlig (Ikke altid det bedste)
  • Du virker som en person der gerne vil det her

Jeg vil med glæde give dig et ja, hvis dufå rettet op på det andet.

Link til kommentar
Del på andre sites

 

17 minutter siden, Bimse👌 skrev:

Undskyld Norrman men

 

Det bliver sgu et Neutral rep herfra da

 

Jeg ved ikke om det med alle personer på min alder.

Men der er som om når man er under de 15 år så hader du en.

ler lidt at du taler til en på en anden måde og tror ikke det ville være det bedste i cases.

 

MEN

Du er jo også

  • Tidligere staff
  • Du kan dine regler
  • Du er rigtig meget nede på jorden
  • Du er rigtig voldsom mega meget ærlig (Ikke altid det bedste)
  • Du virker som en person der gerne vil det her

Jeg vil med glæde give dig et, jahvis du få rettet op på det andet.

Jeg ved ikke om du har haft en dårlig oplevelse med mig, men det er ikke noget jeg tænker over? jeg laver jokes og har en af de andre ramt dig lidt personligt beklager jeg det har ikke været min mening. Alting at sagt i sjov når jeg laver jokes og menes ikke personligt. Jeg har intet imod dig som person ingame eller på ts what so ever men tak for kommentaren 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Normann...

 

KED AF DET -Rep,

 

ved ikke om det kun er mig men jeg føler ikke du gider noget som helst med mig. Du svarer mig aldrig, du direkte ignorerer mig, du siger NEJ til alt jeg spørger dig om. Men på den anden side så kan du jo dit rp... men -rep for ingen staff skal bare ignorerer en

 

(det skal lige siges det er sådan jeg føler det, da du aldrig har svaret mig. Fks jeg spørger dig om hvor der er raid henne, og så kan du bare ignorere det o løbe videre) Held og lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Normann...

 

KED AF DET -Rep,

 

ved ikke om det kun er mig men jeg føler ikke du gider noget som helst med mig. Du svarer mig aldrig, du direkte ignorerer mig, du siger NEJ til alt jeg spørger dig om. Men på den anden side så kan du jo dit rp... men -rep for ingen staff skal bare ignorerer en

 

(det skal lige siges det er sådan jeg føler det, da du aldrig har svaret mig. Fks jeg spørger dig om hvor der er raid henne, og så kan du bare ignorere det o løbe videre) Held og lykke!

Ked af jeg ikke har svaret dig, jeg har utrolig mange der skriver til mig på daglig basis og forsøger så vidt muligt at svare alle. Kan ikke rigtig huske jeg ikke har svaret dig men ja tak for dit feedback 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.