Hop til indhold
Stavox

[Solved] Oplever tit at advdupe2 ikke gemmer alt


JackS

Recommended Posts

Hej Stavox

 

Nu har jeg oplevet op til flere gange hvor WeldV2 og Advdupe2 ikke altid Welder alle mine props, eller hvis den har welded alle mine props og jeg gemmer den til næste dag så mangler der nogen ting her og der... Er det noget andre folk oplever eller er det kun mig? 🤔

Half Life  Source Screenshot 2018.11.30 - 11.44.35.05.png

Link til kommentar
1 time siden, Mads (ULTRA) skrev:

Derfor tjekker man på det ghost der kommer når du welder og ser om alt er der, er det der ikke. Så welder du igen ellers hvis du vil være 100% sikker så kan du altid weld det manuelt.

i know gør jeg også altid. Men når jeg så spawner den igen dagen efter et restart så har den kun halvdelen af det eller noget af den.

Link til kommentar
4 timer siden, JackS skrev:

i know gør jeg også altid. Men når jeg så spawner den igen dagen efter et restart så har den kun halvdelen af det eller noget af den.

du kunne prøve at når du lige har dupet den her næste gang så det at går du ind i gmod mappen under adv2 og kopierer koden der inde dagen efter når du kommer online og du kan se at der amngler noget så prøve at sammen lign koderne

 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.