Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban Request - Jakob Johnson


Jakob Johnson

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:196688367

 

Hvorfor skal du unbannes: Jeg skal unbannes fordi jeg føler at jeg er klar til at komme tilbage som en ny person som har fået mere respekt for staff og et bedre sprog, jeg er 100% klar over at min attitude måske ikke var helt okay,

men jeg føler mig klar til at komme tilbage igen og hygge mig, jeg vil ikke gentage min fejltagelse som jeg har lavet denne gang, men dog vil jeg yde mit bedste for at holde mig inden for reglerne 

og forsøge ikke at overtræde dem.

Nu har jeg jo spille på Stavox i meget lang tid og jeg kender jeres regler og hvordan man skal opføre sig, Stavox var endda den første server jeg joinede på Garry's mod, så jeg vil nødigt smide min mulighed væk for at være velkommen på serveren.

Hvis jeg får lov til at komme ind igen, så vil jeg bevise at jeg sagtens kan holde reglerne og vil håbe på at dette er mit sidste ban på jeres server.

 

Venlig hilsen - Jakob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:196688367

Grund: Flabet, attitude problem - mangel på respekt osv.

Navn: Jakob Johnson

AdminID: STEAM_0:0:47078412 - br1zzle [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 27-08-18 19:15


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.