Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gammel ide men


Kagen

Recommended Posts

Mad

 

Hej alle derude, jeg og sad og tænkte en lille tanke jeg havde fået. Det er omkring Mad, ja mad nu tænker i nok allerede dårligt forslag, men jeg har tænkt at uddybe det lidt mere.

 

Min primære tanke var at lave en app under internettet som evt. Kunne hedde Hungry eller Justeat, hvor man kunne bestille sin mad, maden vil derefter blive sendt til med det daværende firma eller statenspakke service også til din postkasse og ikke en pakkeboks da det ikke giver meget mening eller hvad?

det gir nok heller ikke mening at det er et pakkefirma som levere din mad, men så får de mere at lave.

 

Funktioner & ulemper

Maden skulle kunne give en smule liv 

det bliver lidt en erstatning på medkit, men synes aldrig det bliver brugt alligevel.

Der skulle være en form for cooldown når har spist et stykke så du ikke har evigt liv.

 

Ekstra ting 

brække sig hvis du spiser for meget evt. Miste HP (Dynns forslag)

 

Når 2 læger er på serveren lukke appen automatisk

_____________________________\

 

Det var lille tanke jeg havde og havde lyst til at diskuterer om det var en god ide eller ikke. 

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Bims skrev:

Lasagne med posten?

lyder meget interessant.

Mæh, neutral. 

Pakkeomdelern ved ikke om han kører rundt med en ak47 eller et rugbrød.

det bliver nok også mest brugt til base brug 

 

Kunne faktisk være en fed ting, hvordan vil det så se ud med  animationer når personen brækkede sig

 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Kagen skrev:

Kunne hedde Hungry eller Justeat, hvor man kunne bestille sin mad, maden vil derefter blive sendt til med det daværende firma eller statenspakke service også til din postkasse og ikke en pakkeboks

kunne måske være federe vis det bliver leveret til døren fx pizza Osv.

 

dette er blot en dum lille tanke 

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Kagen skrev:

Tænker heller ikke serveren vil være specialt glad for der ligger pizzaer rundt i hele mapper 

hvem siger det skal kunne ses af andre spillere det kan som sådan godt være en ting som kun pakke omdeler og køberen kan se og køberen kan kan spise den via inven 

--------------

så ligger de ikke nogen steder og flyder og det kan ikke rigtig ødelægge noget 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ikke med jer andre - men det bliver for meget for mig.

Det ville ærligt bare være irriterende for dem der f.eks. koder E2 eller laver dupes konstant.

Det ville sikkert også være irriterende at skulle bruge penge stortset hele tiden for ikke at dø af mad (altså hvis det er sådan det kommer til at virke).

Jeg er ikke stor fan af det - men jeg skal heller ikke bestemme noget.

Jeg kan bedst lige, at man kan hente liv i spawn, eller hos en læge. Hvis det bliver indført, er der så overhovedet brug for en læge mere (eller taget jeg fejl)?

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Scaled skrev:

Jeg ved ikke med jer andre - men det bliver for meget for mig.

Det ville ærligt bare være irriterende for dem der f.eks. koder E2 eller laver dupes konstant.

Det ville sikkert også være irriterende at skulle bruge penge stortset hele tiden for ikke at dø af mad (altså hvis det er sådan det kommer til at virke).

Jeg er ikke stor fan af det - men jeg skal heller ikke bestemme noget.

Jeg kan bedst lige, at man kan hente liv i spawn, eller hos en læge. Hvis det bliver indført, er der så overhovedet brug for en læge mere (eller taget jeg fejl)?

kan godt se hvad du mener men nu - måske er det ikke så god ide aligevel

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Scaled skrev:

Yes, men jeg kommer nok til at føle mig bedre tilpas med det i spawn - hvad gør lægerne så hvis folk ikke vil kalde dem mere?

De bliver jo stortset ligegyldige fremover..

Så kunne det blive muligt at Justeat havde lukkede den dag?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.