Hop til indhold
Stavox

[Solved] Få styr på tingene


Polle

Recommended Posts

Hej Stavox!

 

Jeg har tit haft diskussioner med mange forskellige staff medlemmer omkring forskellige regler hvor der har været forskellige meninger ved alle, eller at de ikke ved det. Jeg har så tænk mig og lave en liste over de ting som der har været i tvivl om.

 

 P-Plads (byggeri)

Angående det her punkt hentyder jeg til de forskellige bygninger med p-plads ved siden af.

 

  1. Hospitalet
    1. Hvorfor må man ikke bygge på hospitalets p-plads når man må fx. bygge på Ejner Hessels og biografens? Altid noget jeg har undret mig over og mange staffs har ikke kunne svare mig på det.
    2. Og argumentet som staffsne tit bruger er "Det er jo en offentlig parkerings plads" Men det er de andre i realiteten jo også så?
  2. Er pladsen overfor spawn på rockford en p-plads eller et sted til bygninger? Det også tit jeg har haft forskellige meninger fra forskellige admins
  3. At holde ved siden af båsene ved spawn, altså at man holde stader pænt og lige men ikke i en bås, der er der også forskellige meninger.

 

Tank byggeri

 

Jeg har tit set at nogle mennesker som bygger en base ved Circle K udenfor byen. Der tænker jeg at man skal da have mulighed for at tanke? Fordi det de gør er at bygge en base rundt om hele Circle K og gøre at man ikke kan komme ind, hvilket er ret træls.

 

Kran

 

Rigtig mange mennesker har Kurdi Hurdis berømte kran. Rigtig mange vil gerne bruge den men den stikker tit og ofte udover vejen når man spawner den. Jeg har tit haft admins henne og sige til mig at den ikke må stikke udover vejen og andre der siger at det må den gerne, endnu et dilemma.

 

Skiltet ved PD

 

Er det ulovligt at stå på gadeskiltet ved PD? Også rigtig mange forskellige meninger der.

 

Musik i en shop

 

Jeg har af og til spillet musik i en shop hvor kun folk inde i shoppen kan høre det, men har fået og vide at det må jeg ikke. Men andre gange må jeg gerne, dog tænker jeg at det jo ens ejendom når det ens shop og derfor må man sådan selv lidt bestemme hvad der sker inde i den shop.

 

 

Det var dem jeg lige kunne huske lige pt. Adder flere hvis jeg kan kommer på nogle af dem.

 

-Polle

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Jakob skrev:

P-Plads (byggeri)

Emoy gav aldrig rigtigt et tydeligt svar da jeg spurgte til Staffmødet her til aften.

Tank byggeri

Der er 2 andre tanke, du overlever nok.

Kran

Jeg bliver selv kun sur hvis at folk bruger den til at hoppe over på Stafftaget eller ned i andre bygninger.

Skiltet ved PD

Jeg mener det er fint de har AOS eller whatever der, da det kun er trolls der alligevel hopper derop.

Musik i en shop

Gør det væk fra alt og alle så ingen der går forbi kan høre det. Lav linje rundt om hvor din ingame sound går til med advarslesskilte.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

P pladser

P pladsen ved Hospitalet og spawn er sådan set offentlige p pladser, hvor Ejner Hessel og biograffens pladser er privatejet, og ikke går under denne regel.

 

Tanken

Jeg hader at folk blockere tanken og man skal betale, lortet skal bare slettes.

 

Kranen

Kranen må ikke gå ud over vej, no mercy.

 

AOS

Det er politiet der bestemmer hvad og hvor er AOS, også i gode RP situationer, såsom et gerningssted.

 

Spam

Musik/spam vil jeg mene er fint så længe der er på egen grund, og andre ude for grunden ikke kan høre det.  

Link til kommentar
Del på andre sites

37 minutter siden, I Eath You <3 skrev:

Tanken

Jeg hader at folk blockere tanken og man skal betale, lortet skal bare slettes.

Ikke helt hvad jeg mener, men enig.

 

Det jeg mener er at folk bygger base hele vej rundt om tanken, altså at de blokere både selve tankene og bygningen så man slet ikke kan komme ind og tanke :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er tilladt at bygge på de fleste tankstationer. Der er med vilje placeret tankstationer ved mekanikerne, for at du kan tanke selvom alle tankstationer bruges til baser. På evocity er dette dog ikke et problem. Det er som bekendt ikke længere tilladt at kræve penge for at folk tanker hos dig, men vi tillader stadig basebyggeri de fleste steder.

 

De andre ting har @I Eath You <3 svaret ret godt på.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 24/11/2018 den 4:39 PM , Dynn skrev:

Det er tilladt at bygge på de fleste tankstationer. Der er med vilje placeret tankstationer ved mekanikerne, for at du kan tanke selvom alle tankstationer bruges til baser. På evocity er dette dog ikke et problem. Det er som bekendt ikke længere tilladt at kræve penge for at folk tanker hos dig, men vi tillader stadig basebyggeri de fleste steder.

 

De andre ting har @I Eath You <3 svaret ret godt på.

Okay, men er det muligt at i også kan få snakket om det når i engang har staff møde?

 

Bare luk postet

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.