Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request.


Monkey

Recommended Posts

In-game navn: Monkey/rpnavn: Sand
SteamID: STEAM_1:1:127585111 
Ban Reason: Legede lidt med en for sjovt, og det endte vist nok med at jeg kom til at skyde en staff. selvom han siger det var RDM x3. jeg har ingen ide om hvad han snakker om, jeg gjorde det kun den ene gang og det er jeg rigtig ked af.
Hvem har banned dig?: Instant
Hvorfor skal du unbannes?: Jeg ved ikke hvad jeg lavede og jeg er ked af det, og jeg har ikke rigtigt noget at lave så jeg vil rigtig gerne ind på jeres server.
Link til kommentar
Del på andre sites

Det er det jeg ikke har nogen ide om

 

 

Jeg legede med en og den var vi begge med på så vi skød hinanden for sjov det kan være han tog det med som RDM selvom det var planlagt?

Vil bare gerne enten have unban eller måske reduceret den hvis det er ok med Instant :/

Alexander er Instant Online?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kom, da Instant sagde han havde taget fat i dig, fordi jeg har haft fat i dig før. Ved ingenting om du har RDM'et, men ved dog, at da jeg kom sagde du: "Neeeej ikke chutney," og så skød du mig, hvilket tydeligvis viser, at du er respektløs overfor det staff team vi har på serveren. Jeg synes, at Instant var sød mod dig, fordi han kun gav dig 4 dage. At vise, at du skider på vores regler ved at skyde dem der håndhæver dem, viser bare, at du er på serveren for at gøre folks dag værre. Hvis jeg var den admin der havde taget fat i dig, ville jeg havde perm banned dig, siden du ikke har nogen intention i at spille, men at troll. Instant var alt for "huge" for at give dig 4 dage. 

 

If you can't do the time, don't do the crime.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Monkey said:

Noah det ved du absolut godt hvorfor jeg gjorde.

Jeg kender dig og det er kun for sjovt...

Jeg kom, fordi jeg havde fat i dig før. Jeg ved udmærket godt, at du kender mig i virkeligheden, men det er irrelevant. Når du gør noget forkert, og et staff medlem tager fat i dig, skal du respektere den person som staff. Ikke som en IRL ven. At bryde reglerne, er ikke en joke, og at du prøver at gøre det til en joke, bare fordi jeg kender dig i virkeligheden, er ingen undskyldning for at virke respektløs overfor mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Monkey said:

... ved godt du havde fat i mig før men ved heller ikke hvorfor Instant overhovedet kom før, det var kun mig og Hej der legede for sjovt så jeg ved ikke engang hvorfor han tpede til os.

Fordi der kom klager om dig. Siden instant har banned dig, betyder at han havde nok beviser om, at du har RDM'et. Den beslutning han tog, er hans egen.

Link til kommentar
Del på andre sites

klager om mig

Det var sgu da Hej der skød DoctorWho's bil, havde ikke gjordt noget da han kom til os

vil selvfølgelig gerne have unban, men hvis han bare kan reducere den så jeg måske kan nå at spille på serveren i weekenden.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Monkey said:

klager om mig

Det var sgu da Hej der skød DoctorWho's bil, havde ikke gjordt noget da han kom til os

vil selvfølgelig gerne have unban, men hvis han bare kan reducere den så jeg måske kan nå at spille på serveren i weekenden.

Igen. Jeg ved bare du skød mig som staff. Resten ved jeg intet om. Det er Instant der ved noget om det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskylder for at have skudt dig,

 

Men det er jo også derfor jeg har spurgt 5 gange om Instant er på?

får bare aldrig noget svar, så den er jo lidt svær at tage den med ham hvis jeg ikke kan få at vide om han er online?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Monkey said:

Undskylder for at have skudt dig,

 

Men det er jo også derfor jeg har spurgt 5 gange om Instant er på?

får bare aldrig noget svar, så den er jo lidt svær at tage den med ham hvis jeg ikke kan få at vide om han er online?

Hvis han var på, ville han havde svaret dig nu. Når han er online, er han meget aktiv på forum, så han er nok ikke på.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Monkey said:

Skød altså kun 1 Politimand som var Hej. og vi havde aftalt det, de to andre var dig og chutney og det er jeg ked af.

 

ville bare gerne kunne nå at spille her i weekenden :/

Tænker lige jeg tager en snak med Chutney.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved godt at det du gjorde var for sjov og ikke ment seriøst men tænker ikke at DarkRP lige er stedet for at gå rundt at skyde folk uden grund og især på Staffs ved godt at du kender Chutney og alt det men det skal ikke ændre på at det du gjorde var forkert. Så det der sker er at din ban bliver fjernet og du kan spille MEN den næste ban bliver meget hårdere og større chance for Perm.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.