Hop til indhold
Stavox

[Solved] Jeres meninger om gambling


NormaNN

Recommended Posts

Lige nu, Puff skrev:

Syntes det er fint at det kun er weekenderne, som sagt det ikke ødelægger rp, men ellers kan jeg godt lide at gamble selvom jeg taber mine penge væk på det, det er skam hyggeligt nok 🙂

Kan du forklare hvordan det ødelægger rp? vil rigtig gerne forstå det.

Link til kommentar
1 minut siden, xKow skrev:

Jeg har faktisk lagt mærke til der er mange flere cases nu, hvor de gambling e2'er ikke er oppe i hverdagene.

Kan også huske aftener hvor folk bare gamblede og ingen rp'ede.

Men igen, når jeg har stået og gamblet har jeg lagt mærke til 5-10 der står og gambler med så er der alligevel 60 der rp nogen laver nok e2 og andre afk men princippet i det. Det er trodsalt også om aftnen der er ikke møj rp i hverdagende alligevel 

Link til kommentar
Lige nu, NormaNN skrev:

Men igen, når jeg har stået og gamblet har jeg lagt mærke til 5-10 der står og gambler med så er der alligevel 60 der rp nogen laver nok e2 og andre afk men princippet i det. Det er trodsalt også om aftnen der er ikke møj rp i hverdagende alligevel 

Jeg kan huske her i sidste uge, hvor der nok var 40 online, og der var nok 15 der gamblede, og så når der jo nok er folk som ikke rp'er som eks. er afk, eller laver E2, så er der nok kun 15-20 der rent faktisk rp'er.

Link til kommentar
1 minut siden, xKow skrev:

Jeg kan huske her i sidste uge, hvor der nok var 40 online, og der var nok 15 der gamblede, og så når der jo nok er folk som ikke rp'er som eks. er afk, eller laver E2, så er der nok kun 15-20 der rent faktisk rp'er.

om aftnen kan du uddybe hvilken tid det var på ? Dog var nogen af de afk indeblandt i at stå foran E'2en

Link til kommentar

 

Lige nu, xKow skrev:

Tror nok det har været omkring 22:00 - 23:00 tiden.

Syntes aldrig der rigtigt er rp der tbh, men fair nok du har din mening 😉 syntes bare ikke det var så stort et problem kan godt forstå nogen ting men andre er jeg meget uforstående overfor og syntes selv det er lidt træls det kun er i weekenderne 🙂

Link til kommentar
1 minut siden, Kagen skrev:

Jeg mener gambling skaber en gruppe som står der når det ikke er andet at lave.

Jeg eller fordi man bare har lyst til at stå og hygge sig og skabe relationer ingame til andre spillere den måde er det nemmere at snakke med folk mener jeg, fks. lad os sige jeg er en kendt spiller jeg står og gambler så kan man snakke sammen og sige tillykke med dit win eller whatever, opbygge et venskab den måde. Kan forstå man ikke ønsker den store kontakt med dem der står og tigger men alligevel syntes jeg det er positivt  

Link til kommentar
12 timer siden, NormaNN skrev:

Kan du forklare hvordan det ødelægger rp? vil rigtig gerne forstå det.

Sådan at der er mange på serveren der er et sted og gambler, jeg syntes ikke det bidrager til rpen for dem der gerne ville rp, det er nu sjovt en gang imellem, syntes jeg også selv, så jeg syntes det villr være helt fint hvis nu at det var om aften i weekenderne også i hverdage efter kl 21:30 i hverdagene, hvor der ikkr sker så forfærdeligt meget alligevel har jeg erfaret, men i weekenderne om aften ville det også være helt fint, da jeg også selv syntes det er lidt sjovt en gang imellem, de forskellige e2er der nu er blevet lavet til det 🙂

Link til kommentar
2 timer siden, Puff skrev:

Sådan at der er mange på serveren der er et sted og gambler, jeg syntes ikke det bidrager til rpen for dem der gerne ville rp, det er nu sjovt en gang imellem, syntes jeg også selv, så jeg syntes det villr være helt fint hvis nu at det var om aften i weekenderne også i hverdage efter kl 21:30 i hverdagene, hvor der ikkr sker så forfærdeligt meget alligevel har jeg erfaret, men i weekenderne om aften ville det også være helt fint, da jeg også selv syntes det er lidt sjovt en gang imellem, de forskellige e2er der nu er blevet lavet til det 🙂

Du mener ikke at gambling er en del af rp? Der er jo bare forskellige måder at lave rp på. Og ja kan godt følge dig i at der er mindre personer ude og spille forskellige jobs, og mindre aktivitet på andre jobs osv, men gambling skaber jo også rp, bare på en anden måde.

Link til kommentar

 

6 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Du mener ikke at gambling er en del af rp? Der er jo bare forskellige måder at lave rp på. Og ja kan godt følge dig i at der er mindre personer ude og spille forskellige jobs, og mindre aktivitet på andre jobs osv, men gambling skaber jo også rp, bare på en anden måde.

Jojo ville også mene det er en form for rp, men det ville ikke bidrage til det andet rp, lige så meget, hvis der var gambling steder hele tiden 🙂

 

Link til kommentar
På 18/11/2018 den 7:27 PM , Dynn skrev:

Det virker ikke helt dumt, hvis vi tillader gambling om aftenen i hverdagene. Men tænker det skal være på et tidspunkt, hvor folk er begyndt at gå i seng. Så nok ikke før kl. 21

Tænker du så dette bliver aktuelt eller hvordan? 😄

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.