Hop til indhold
Stavox

[Solved] Brok over Politi-ledelse's jobbet.


LeySot

Hvad synes du?  

39 stemmer

  1. 1. Er du enig?

    • Ja
      10
    • Nej
      29


Recommended Posts

Jeg synes det er grænseløst irriterende at Indsatslederen bliver smidt af jobbet (uden advarsel) lige så snart en ledelse går på job. Jeg kørte i dag 75km/t ude ved villaerne som indsatsleder og da jeg fandt ud af at bilen også blev slettet, blev jeg lige på kanten til at være ret tosset. Det mindste ledelsen kunne gøre når de gik på job, var lige at skrive til indsatslederen at de går på, bare så de ved det. Er jeg den eneste der har det sådan?

2 minutter siden, LeySot skrev:

Jeg synes det er grænseløst irriterende at Indsatslederen bliver smidt af jobbet (uden advarsel) lige så snart en ledelse går på job. Jeg kørte i dag 75km/t ude ved villaerne som indsatsleder og da jeg fandt ud af at bilen også blev slettet, blev jeg lige på kanten til at være ret tosset. Det mindste ledelsen kunne gøre når de gik på job, var lige at skrive til indsatslederen at de går på, bare så de ved det. Er jeg den eneste der har det sådan?

PS: Var lidt i tvivl om det skulle op her i diskussioner eller klage over politiledelsen.. eftersom den var ment som en diskussion, valgte jeg at slå den op heri.

Link til kommentar
12 timer siden, LeySot skrev:

Jeg synes det er grænseløst irriterende at Indsatslederen bliver smidt af jobbet (uden advarsel) lige så snart en ledelse går på job. Jeg kørte i dag 75km/t ude ved villaerne som indsatsleder og da jeg fandt ud af at bilen også blev slettet, blev jeg lige på kanten til at være ret tosset. Det mindste ledelsen kunne gøre når de gik på job, var lige at skrive til indsatslederen at de går på, bare så de ved det. Er jeg den eneste der har det sådan?

PS: Var lidt i tvivl om det skulle op her i diskussioner eller klage over politiledelsen.. eftersom den var ment som en diskussion, valgte jeg at slå den op heri.

Man går som regel fra borger, til ledelsen så man ikke kan se hvem der er indsatsleder. 

Link til kommentar
19 timer siden, LeySot skrev:

Jeg synes det er grænseløst irriterende at Indsatslederen bliver smidt af jobbet (uden advarsel) lige så snart en ledelse går på job. Jeg kørte i dag 75km/t ude ved villaerne som indsatsleder og da jeg fandt ud af at bilen også blev slettet, blev jeg lige på kanten til at være ret tosset. Det mindste ledelsen kunne gøre når de gik på job, var lige at skrive til indsatslederen at de går på, bare så de ved det. Er jeg den eneste der har det sådan?

PS: Var lidt i tvivl om det skulle op her i diskussioner eller klage over politiledelsen.. eftersom den var ment som en diskussion, valgte jeg at slå den op heri.

 

Jeg kan udmærket godt følge dig. Super øv at blive smidt ud af sin bil, når man er åndssvagt langt væk, men som Maxx siger kan man oftest ikke se hvem indsatslederen er inden man bliver vicerigs.

 

Har du selv nogle forslag på hvordan det kan løses?

Link til kommentar
3 timer siden, Lund skrev:

 

Jeg kan udmærket godt følge dig. Super øv at blive smidt ud af sin bil, når man er åndssvagt langt væk, men som Maxx siger kan man oftest ikke se hvem indsatslederen er inden man bliver vicerigs.

 

Har du selv nogle forslag på hvordan det kan løses?

Har et forslag, men ved ikke om det kræver for meget arbejde. Man kunne gøre sådan at man skulle være politibetjent før man kunne gå politiledelsen (ved godt der er ulemper ved det), for så at kigge hvem der indsatslederen, og derefter skifte til politiledelsen (ligesom indsatslederen skal)?

Link til kommentar
2 timer siden, LeySot skrev:

Har et forslag, men ved ikke om det kræver for meget arbejde. Man kunne gøre sådan at man skulle være politibetjent før man kunne gå politiledelsen (ved godt der er ulemper ved det), for så at kigge hvem der indsatslederen, og derefter skifte til politiledelsen (ligesom indsatslederen skal)?

Nej, lad vær med at græd over sådan en ligegyldig ting.

Link til kommentar

@slaskefar Rolig nu. Han er jo bare frustreret over at han mister jobbet sådan uden videre. I teorien så kunne man jo bare gøre så de beholder "indsats leder" selvom man bliver ledelses jobbet. Vi kan jo til hver en tid fjerne dem hvis de ikke opfylder vores krav anyways. Det er et forslag som ville fjerne denne negativitet fra politiet til en start. 

 

// Buch

Link til kommentar
4 timer siden, Anders Buch skrev:

@slaskefar Rolig nu. Han er jo bare frustreret over at han mister jobbet sådan uden videre. I teorien så kunne man jo bare gøre så de beholder "indsats leder" selvom man bliver ledelses jobbet. Vi kan jo til hver en tid fjerne dem hvis de ikke opfylder vores krav anyways. Det er et forslag som ville fjerne denne negativitet fra politiet til en start. 

 

 // Buch

 

Faktisk en rigtig fin idé at beholde indsatslederen. Vicerigs kan eventuelt få muligheden til selv at vælge om hvorvidt indsatsleder jobbet skal være tilgængeligt eller ej. 

Link til kommentar

Man kunne også gøre så at når rigspolitichefen for jobbet for indsatslederen en besked der står et sted på skærmen(hvis det står midt på er det nok træls hvis de er i kamp) ligesom når man for beskeden med at man skal stoppe bilen bare at der står "Der er X minutter til at du bliver normal politi betjent" og så skal der være en accepterings knap så det ikke bare går væk uden det er set. Også når tiden er gået bliver man normal politi betjent.

 

Jeg syntes dette vil være det nemmeste, men der er nok også meget arbejde i det.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.