Hop til indhold
Stavox

[Solved] Evt. nye E2 Materials/Baggrunde


Scaled

Recommended Posts

Jeg tror de fleste er ved at løbe tør for ideer til baggrunde på E2'erne.

Man ser typisk bare en console/background06 som er omfarvet, så derfor tænkte jeg at man kunne få nye materials tilføjet. 

 

Sådan at I (Staff/HoS eller whatever) kan finde eller evt. photoshoppe nye baggrunde/materials til E2'erne.

Jeg tænkte at hvis I valgte "officielle" billeder til Stavox, så kunne man tilføje dem som opdatering, således at alle spillere får billederne.

Jeg er ikke sikker på det er muligt at få et billede "delt" ud til alle spillernes pc'er, dog kunne det være fedt med noget nyt.

 

Det er ikke specielt vigtigt, det er nok mere bare for at få noget nyt ind på Stavox.

 

Skrevet på tlf - dont judge me

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Scaled skrev:

Jeg tror de fleste er ved at løbe tør for ideer til baggrunde på E2'erne.

Man ser typisk bare en console/background06 som er omfarvet, så derfor tænkte jeg at man kunne få nye materials tilføjet. 

 

Sådan at I (Staff/HoS eller whatever) kan finde eller evt. photoshoppe nye baggrunde/materials til E2'erne.

Jeg tænkte at hvis I valgte "officielle" billeder til Stavox, så kunne man tilføje dem som opdatering, således at alle spillere får billederne.

Jeg er ikke sikker på det er muligt at få et billede "delt" ud til alle spillernes pc'er, dog kunne det være fedt med noget nyt.

 

Det er ikke specielt vigtigt, det er nok mere bare for at få noget nyt ind på Stavox.

 

Skrevet på tlf - dont judge me

Jeg kan da godt tage et par billeder ingame og sådan noget tror jeg...

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, SimoN skrev:

Så går der 2 uger, og folk begynder at være trætte af dem igen? Hvad så? Skal de så skiftes igen? 

Nej. Dog bliver man hurtigt træt af dem igen - men jeg tænker at det ikke er noget der skal ske igen. Jeg tænkte at dette kunne være den eneste gang.

 

Jeg ved ikke om dette i virkeligheden er et godt Forslag, det er bare blevet lidt tørt og kode i det samme materials hver gang..

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er andre kreative måder til at lave en baggrund, man behøver jo ikke at bruge materials... Jeg synes ikke at det er nødvendigt med nye baggrunde, men derimod ville være rart med nye/flere ikoner, så man ikke skal sidde og bygge dem med objekter.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
2 minutter siden, Emoyly skrev:

Vi arbejder på at tilføje ekstra billeder/materialer/ikoner til E2.

Lige pt. er det planen at tilføje følgende:

Kom endeligt med forslag til ekstra ting vi kan tilføje

Super fedt - jeg har ikke flere forslag end du har skrevet lige nu, men jeg vender tilbage hvis jeg får en god ide.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.