Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tank langsommere som eftersøgt


Reyn

Recommended Posts

Så, jeg tænkte om man kunne gøre sådan at når man er eftersøgt tanker man langsommere, da man kan tanke super hurtigt under en politi jagt og derefter køre derfra med næsten en fuld tank hvis du bare har et lille forspring.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Kaistar skrev:

Udskyld. Hvordan ville det give nogen form for mening?

Eftersøgt = tanken ved automatisk og giver mindre bare fordi 3 biler er efter dig?

Lyder fedt men dog det ene spørgsmål.

Og hvordan blokere cardealeren så muligheden for at despawn biler som eftersøgt? Det ved den også bare automatisk?

Link til kommentar
Del på andre sites

På 29/10/2018 den 11:52 AM , DoktorDim skrev:

Personligt synes jeg det giver ingen mening, at tanken kan se om man er eftersøgt eller ej. Synes bare det skal forblive som nu

Hvad med, at vi opsætter kameraer på tankstationerne, så man kan sige, at de kan se folk er eftersøgt, og så forhindre dem i at tanke overhovedet? Så man er nødt til at købe benzindunke og tanke fra.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
På 31/10/2018 den 7:28 PM , Dynn skrev:

Hvad med, at vi opsætter kameraer på tankstationerne, så man kan sige, at de kan se folk er eftersøgt, og så forhindre dem i at tanke overhovedet? Så man er nødt til at købe benzindunke og tanke fra.

God ide ✌🏼Eller så kunne man lave en ny model til tankning, hvor man indsatte sit kreditkort, og så tjekkede maskinen op på ejeren af kortet. Så tog maskinen også penge fra ens bank konto ligesom irl. Hvis så personen var eftersøgt nægtede maskinen og lade personen tanke?

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, DoktorDim skrev:

God ide ✌🏼Eller så kunne man lave en ny model til tankning, hvor man indsatte sit kreditkort, og så tjekkede maskinen op på ejeren af kortet. Så tog maskinen også penge fra ens bank konto ligesom irl. Hvis så personen var eftersøgt nægtede maskinen og lade personen tanke?

Lyder virkelig fedt, men jeg synes også man skal kunne gøre det med kontanter (altså de penge man har på sig) da jeg personligt aldrig har penge i banken. Dog lyder det som en virkelig fed idé.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.