Hop til indhold
Stavox

Staffansøgninger Oktober


Dynn

Recommended Posts

Link til afstemning: https://stavox.dk/dash/review.php?id=WJLTdIMzbrSR66F

 

Så er vi snart nået til fristen for ansøgninger. Til dem af jer, der ikke har bemærket det, så er fristen rykket til d. 25., fordi jeg ikke er hjemme til at deltage hvis det var d. 24.

De sidste par gange har vi gerne villet se jer på vores Teamspeak på dagen, for lige at få en følelse af hvordan I er. Det er ikke et krav i morgen, torsdag, men det forbedrer væsentligt dine chancer, især hvis din ansøgning ikke er verdens bedste. Det giver os en rigtig god forståelse af de personer som ansøger, og man måske ikke lige har set in-game.

Fristen for at indsende og kommentere på ansøgninger er som skrevet d. 25. kl. 18.

Kl. 18 og frem vil alle staffs der er på være med i processen om at finde de bedste ansøgere, og senere på aftenen, vil de accepterede få nærmere besked.

Vi håber I vil tilkendegive jeres mening på folks ansøgninger, da det hjælper os rigtig meget med at se hvor velset personen er i communitiet.

 

Held og lykke 🙂 

 

-- Update:

Jeg kan ikke lave en så flot tabel som Emoyly har gjort før, og da han ikke er stået op, tænker jeg bare jeg skriver det normalt.

Aftenens proces kommer til at forløbe som følger:

Kl. 18 lukkes der for ansøgninger, og de ugyldige afvises med det samme.

Kl. 18.15 tilføjer vi link til afstemning i denne tråd. Afstemningen starter 18.30.

Afstemningen bruger vi til at få et hurtigt overblik over den generelle holdning til ansøgerne. ALLE kan stemme, også spillere der ikke er staff. Vi bruger selvfølgelig de posts I har lavet på de enkeltes ansøgninger, men processen tager for lang tid, hvis vi skal kigge alt igennem så grundigt. Afstemningen gør det lettere for os at få et overblik over den generelle holdning, og hjælper os især med at overveje dem, som vi måske ellers ikke ville overveje.

Afstemningssiden ser sådan her ud - og alle stemmer på én gang:

W75aOSa.png

 

Når vi er færdige med afstemningen, voterer Staffs internt hvem de føler skal være staffs, og til sidst vil der være en gennemgang af HOS.

Til sidst vil resultaterne være synlige på staffansøgningerne, og de accepterede vil blive kontaktet.

Husk nu at gøre noget ud af jeres ansøgning, da det i mange tilfælde er det man danner holdning ud fra.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tidsplan og beskrivelse af processen er tilføjet til den originale post.

17 timer siden, Jan T skrev:

Fællesskabet*

 

 

Bøjningen har måske ikke lige været den rigtige, men det er ikke et forkert ord at bruge?

7PO1obl.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, det mig 🙂 (Igen)

Tid til endnu et dumt spørgsmål.

Beholder i stemmemetoden med at en af jer HoS skal gå videre til den næste, eller gør i så man kan komme ind også lidt efter i startede, også stemme i sit eget tempo hvis nu ens telefon/net er lort?

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Guzern skrev:

Hej, det mig 🙂 (Igen)

Tid til endnu et dumt spørgsmål.

Beholder i stemmemetoden med at en af jer HoS skal gå videre til den næste, eller gør i så man kan komme ind også lidt efter i startede, også stemme i sit eget tempo hvis nu ens telefon/net er lort?

Vi styrer det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.