Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning Smithy


Smithy

Recommended Posts

Ingame navn: Smithy

SteamID: STEAM_0:0:100953312

IRL fornavn: Frederik

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Nej, det har jeg desværre ikke, men jeg håber virkelig at Stavox's staff team kan blive en af mine første.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

Har et par basic ting som jeg kan forklare:

 

Kan reglerne Har spillet inde på serveren i rimelig lang tid nu (550 Timer), og jeg har set lidt af hvert, lavet et par fejl, som jeg så har lært af og det har givet mig en masse erfaring, som jeg har delt med mine venner, da de var nye til serveren, så de kunne undgå at lave de samme fejl jeg lavede.

Retfærdighed Jeg står meget inde for retfærdighed, da jeg syntes at alle fortjener en retfærdig oplevelse på serveren, og at få den straf de fortjener, selvom det er venner fortjener de stadig en straf, hvis de skal straffes. Jeg elsker at hjælpe folk og gøre deres spiloplevelse bedre på serveren.

Moden Synes selv at jeg er meget moden, og kan sagtens være seriøs og koncentrere mig om flere ting på en gang.

Positiv Er meget positiv, bliver ikke let irriteret hvor jeg begynder at bruge en hårdere tone, jeg synes selv at jeg er meget venlig, og jeg kan holde hovedet koldt selvom jeg stresset, og være sikker på at alle for den bedste oplevelse i en case.

Aktiv Er meget aktiv, bruger det meste af min tid om dagen foran computeren, og er altid klar på at kunne joine og gøre mit arbejde og, tage en ny udfordring.

 

Jeg er en meget venlig og positiv fyr, og jeg er altid klar på at hjælpe, jeg har en masse erfaring, som jeg kan bruge på jobbet.

Jeg lytter til folk, og jeg kan sagtens forklare folk situationen selv de mindreårige på serveren. Jeg står meget inde for retfærdighed, giver ingen fordele.

til venner, samt bare fordi en person virker ret useriøs og irriterende vil jeg stadig respektere hans side af casen.

Jeg tror at jeg kan bidrage med en masse forskellige ting til serveren, og hjælpe folk er altid klar på en ny udfordring jeg vil altid gøre mit bedste til at skabe en god oplevelse på serveren.


 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, har leget lidt rundt med ULX i sandbox med nogle venner hvor jeg lærte de fleste basic commands.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes at jeg kan formulere mig godt både skriftligt og mundtligt.

Jeg kan sagtens holde en god tone og kan forklare en mindreårige hvad situationen går ud på.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag   15:30 - 22:00

Tirsdag   15:30 - 22:00

Onsdag   15:30 - 22:00

Torsdag   15:30 - 22:00

Fredag     15:30 - 03:00

Lørdag     10:00 - 03:00

Søndag    10:00 - 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

I er alle velkommende til at stille spørgsmål og jeg tror det er det.

 

Mvh Smithy

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Scaled skrev:

+REP

-God RP

-Fin Gut

-Forholdsvis aktiv

Du kunne nok godt blive en fin staff member.

 

 

Tak ❤️

2 timer siden, Mohammed SpritBillist skrev:

Neutralt Rep. (hænger mere ovre imod + end -)

 

Du virker til at være rimelig flink.

Har set dig et par gange mener dog ikke jeg har snakket som sådan med dig.

 

held og lykke.

 

//Mohammed

Tak 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.