Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - ImReVerzzz


Gimmy

Recommended Posts

Hej staff team. Jeg håber at i kan se at jeg har brugt lang tid på min ansøgning.

jeg har ca brugt omkring 4,5 timer både med at skrive, rette og pynte den. Eller nyd ansøgningen🙂

 

Ingame navn: ImReVerzzz

(———————(—)———————)                                                                                                                                                                

SteamID: STEAM_0:1:51206954 (hvis det ikke virker kan jeg godt finde det igen for jer)

(———————(—)———————)                                                                                                                                                                 

IRL fornavn: Mikkel (i kan få efternavn discord navn eller hvad i nu skal bruge hvis jeg bliver accepteret, og hvis det er nødvendigt) (jeg har ikke teamspeak, men hvis man skal have det kan jeg nok godt installere det). 

(———————(—)———————)                                                                                                                                                                 

Alder: 15 (min stemme er ikke gået i overgang, så det kan godt være lidt svært for nogen at tro mig, men de fleste tror på mig). 

(———————(—)———————)                                                                                                                                                                 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har været staff på 2 fivem servers (gta rp) og jeg er pt ledelse på en hvilke er noget af det højeste. Jeg er en meget tålmodig, ærlig og respektfuld dreng. Og med respektfuld mener jeg at jeg respekterer folk som de er, jeg respekterer hvordan tingene skal være også selvom det ikke går efter min mening. Min erfaring er at jeg er god til at lytte til folk både i cases og ude fra spillet i cases er jeg god til at lade spillerne bestemme deres straf ( F.eks hvis de har cdm’et en som buschauffør om de så vil have Jamil eller jobban) jeg stopper ikke en case før jeg har hørt begge sider og forstået det 100%. Min erfaring går også meget ud på at jeg er god til at uddybe, klare og forbedre andre folks ting (hvis personen selv vil have det) du tænker sikkert hvad mener han med det, jeg mener med det at jeg er god til at hjælpe folk med deres ting F.eks der er en gut jeg kender F.eks hans historie og hvis han forklare den dårligt er jeg god til at uddybe hans historie selvom jeg ikke var der. Min erfaring er også at jeg er glad og klar på noget humor i cases jeg er 100% frisk og jeg vil tage admin case mere seriøst end rp. Som staff har jeg lært at være mere respektfuld, tålmodig og at være moden. Da jeg ikke var staff var jeg bare en dum lille unge som kun gik rundt og drillede alle andre fordi det var sjovt for mig. Men når man er staff oplever man tænkende tænker sig om hvordan det er for begge, forestiller dig selv i situationen. En af de vigtigste ting jeg har lært imens jeg har været staff er at blive mere moden, jeg er godt nok kun 15 men har selv oplevet 18 som er umoden hvilke jeg syntes er ret pinligt. Jeg har også lært at tale til andre folk som jeg gerne vil tales til opføre mig ordentlig og ikke gå rundt og leger spasser.

(———————(—)———————)                                                                                                                                                                 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg mener at i skulle vælge mig fordi at jeg vil tage det 100% seriøst. I skal vælge mig da jeg er moden, tålmodig og altid vil have det glade humør i alle cases. I skal vælge mig fordi jeg er frisk på cases jeg vil klarer det mest retfærdigt for begge personer. Også fordi jeg ved hvordan man orientere en situation og hvordan man opfører sig som staff. Godt nok har jeg kun været staff på 3 rp server men mener stadig at jeg har styr på hvordan man gør. I skal også vælge mig da jeg vil lade dem og mig bestemme om hvordan vi klarer det her i stedet for jeg bare gøre det hvordan jeg vil. Self hvis de ikke bliver enige bliver er jeg nød til at sige og gøre hvad jeg syntes der er bedst for begge. Self hvis det er cdm, rdm, nlr osv. Så vil jeg nok havemere tillid og respekt til ham det sket overfør men vil self se bevis først. Jeg syntes også i skal vælge mig fordi jeg tage cases i stedet for at spille rp og fordi at jeg heller vil hjælpe andre end at bare ignorerer det. Jeg oplever engang i mellem at nogle staff er meget sådan. Jeg skal være en del af staff teamet da jeg virkelig vil det 

her, jeg har været staff på andre fivem servere og efter det har jeg bare fået mere lyst til at være staff og hjælpe andre. Jeg siger ikke at jeg er verdens bedste i at hjælpe, men jeg vil self hjælpe så godt jeg nu kan. Jeg oplever også tit hvor der mangler staffs til at tage cases hurtigt F.eks der var en dag hvor der kun var 1 staff online og han kunne ikke nå alle sammen. Jeg er ret ny til Gmod altså hvordan man rp’er på den måde, da jeg plejer at spille rp i gta, men jeg kan og prøver stadig at lære og huske reglerne. Jeg syntes også at i skal vælge mig da jeg sagtens kan arbejde under stress og i uro. Jeg er god til at få styr på situationen og holde min og andre’s toner lav så vi ikke ender ud i råbe og skrige. Vi alle har et rødt felt, jeg mener selv at der skal lidt meget til at få mig i det røde, da jeg er her for at hygge mig og hjælper andre/chill. Hvis jeg kommer ud i den situation/admin case og det er en af mine venner. Så skal han sku ikke få fordele osv. Han skal behandles som alle andre også selvom han er min ven, hvis han skal straffes skal han straffes BUM. Den ting jeg virkelig ikke vil se i en admin case er hvis folk sviner mig eller andre til. Men det betyder ikke at jeg bliver sur eller begynder og råbe, jeg vil give ham chancer til at stoppe, men hvis han bliver ved kan det godt ende i et Jail.

(———————(—)———————)                                                                                                                                                                  

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej. Jeg har faktisk ikke rigtigt noget at skrive nu hvor jeg ikke har tidligere erfaring med ULX. For at være ærlig ved jeg faktisk ikke hvad det er men som sagt kan hurtigt lære at bruge det. Efter hånden er jeg begyndt at se en masse staff videoer ikk kun danske men også engelske, og det tror jeg hjælper meget med mig, jeg lære F.eks hvordan andre vil gøre det og hvordan de vil sige det. Altså jeg ved ikke hvad ULX står for, men det kan jo godt være jeg allerede ved hvad det er. Hvis ULX er hvor man får den der boks hvor der står, vis scene, goto, bring, return, ret weps osv og hvis det er kommandoerne !goto navn osv. Så kan jeg dem rimelig godt. Har ikke brugt det selv men ved ca hvordan det fungere ellers kan man bare læse sig frem. Jeg kender også nogle kommands !cb, !jailtp !jail !goto !visdeath !bring !unjail !jobban !gotocar !kick !ban. hvis det altså er det i mener med ULX.

(———————(—)———————)                                                                                                                                                                 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, jeg mener at jeg har styr på grammatik og mundtlig grammatik, jeg er godt nok kun 15 så det kan godt være at der er nogle ord jeg har lidt svært ved at forstå, men for det meste lære jeg det ret hurtigt. Det kan også godt være at spørgsmålet går ud på om jeg er god til at uddybe osv. Ja, jeg er ret god til at uddybe mig når man kan til de forskellige ting (self nogle ting jeg ved hvad er). Jeg bruger ofte min mic og den er også god nok altså man kan i hvert fald tydeligt høre mig. Og så skal man self bruge sin mic i rp da det er umuligt at spille uden at sige et ord.

(———————(—)———————)                                                                                                                                                                  

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Ja, jeg har ikke rigtigt noget tidspunkt/dag hvor jeg ikke er på udover mandag, jeg kan være på efter kl 15 så meget jeg vil til ca omkring 20:30. Jeg træner dog også engang i mellem i fitness center så der kan også være nogle tidspunkter hvor jeg heller ikke er der.i weekenden kan jeg være på for da jeg står op til jeg går i seng. Det kan også godt være at der er 1 eller 2 dage hvor jeg ikke er mega meget på, men det er fordi at jeg er virkelig højt i arkivet på en anden server (gta) så den kal jeg self også holde lidt øje/styr på.

(———————(—)———————)                                                                                                                                                                 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ikke rigtig noget interesant eller noget i kan bruge

(———————(—)———————)                                                                                                                                                                  

 

Jeg håber at i har nydt og nemt ved at læse min ansøgning håber jeg kommer ind og så ses vi vel på serveren🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.