Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - XypX.


Beetle

Recommended Posts

Ingame navn: XypX.


SteamID: STEAM_0:1:179702822


IRL fornavn: Hjalte


Alder: Jeg er 15 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, det har jeg. Jeg har været staff på flere forskellige servere. Som Fx. MykingdomV2, Mermaid og nogle andre som jeg ikke kan huske. Der var altid pænt mange spillere online, på MykingdomV2, og Mermaid. Det var altid omkring ca. 20-25-30 hver eneste dag. Jeg lærtebåde hvordan man håndtere cases, og hvordan man giver de forskellige straffs, hvis det er nødvendigt selvfølgelig. Jeg lærte også et stort og bredt kendskab til ULX. Så jeg vil sige det funger som aldrig før. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil gerne være en del af Stavox staff team, fordi jeg synes selv efterhånden jeg er god til at lære og/eller hjælpe folk hvis de har brug for det. Jeg har også styr på mange af reglerne, men man kan selvfølgelig altid blive bedre. Jeg har altid godt kunne lide at hjælpe folk, så jeg tænkte det her det var den rette mulighed, for at få det udbredt lidt. Jeg er god til at snakke for min sag, og for andres selvfølgelig, jeg har et godt og bredt kendskab til ulx, og ulx commands, så jeg vil selv sige jeg er ok dygtig til det jeg laver. Men jeg vil sige at jeg er mere kvalificeret end de andre ansøgere fordi jeg har styr på det jeg laver, og ikke bare er sådan en troller som udelukker det for andre, der gerne vil have det sjovt. Jeg ved godt at der altid vil være nogen der er bedre end mig men, jeg synes at jeg efterhånden kan håndtere at være en god staff, som altid er  glad, hjælpsom, hård (Hvis der er behov for det) Og altid et smil på læben, og klar på noget nyt og sjovt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg synes som jeg selv nævner at min kendskab, til ulx er begyndt at blive ret godt. Jeg synes selv at jeg kan alle de basic commands,  ellers kan jeg lære det hurtigt. Jeg kender selvfølgelig også alle jeres custom commands. Jeg har arbejdet med ulx i lang tid, så synes at jeg selv kender det som min egen bukselomme. Så alt i alt et godt og bredt kendskab til ulx.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger min mic oftest. I det mundtlige har jeg altid været god til at argumentere for min sag, og kunne forklare ting på forskellige niveauer, så alle forstår det. I det skriftlige er jeg også god til at stave/skrive, jeg skriver hurtigt og præcist, så alle har en fair chance for at læse det. Så begge ting har altid været et bonus herfra.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg går ikke til en sport, men nogle gange nogle lektier som skal laves. Men ellers har jeg mulighed for at være på alle ugens dage, i weekenden og i ferien. (Selvfølgelig ikke hvis der er fødselsdag, eller andet familie tam tam).

                               

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej, ikke lige umiddelbart. 

 

Tak for jeres tid, i må fortsat have en god dag. Mvh Xypx / Hjalte.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.