Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Few Sandberg


Few Sandberg

Recommended Posts

Ingame navn: Few Sandberg

SteamID: STEAM_0:0:52266889
IRL fornavn: Jonathan

Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja. Jeg har haft en par jobs som administrator på nogen forskellige servere både Gmod og Cs. Mit primære job var egentligt bare at hjælpe spillere med at få en god oplevelse på serveren. 

 

Jeg var mod på en engelsk Cs (Jail) server som gennemsnitlige havde 30 forskellige spillere på om dagen.

Min rolle på den server var at give folk en god start på serveren, og sørge for at spillerene overholde reglerne.

Jeg var en del at staff teamet på den server i en halvt års tid ca. Hvilket betyder jeg har fået en del erfaring med at håndtere forskellige slags personer.

 

Udover det har jeg været admin på et par forskellige ''små'' Gmod (TTT) servere, hvor mit job var at sørge for at spillerene ikke brudte reglerne.

 

Så jeg har lidt erfaring med administrative jobs

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har spillet på serveren godt omkring 325 timer, hvilket har gjort at jeg kender alle reglerne, og hvordan man skal opføre sig inde på serveren.

Jeg snakker også rigtigt godt med spillerne inde på stavox, og hjælper altid så meget jeg kan hvis spillere har brug for hjælp

 

Jeg har også observeret hvordan de forskellige ''cases'' bliver håndteret af admins, så jeg har lært hvordan man skal tag sig af de forskellige regler, og at se sagen fra begge parters side.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har ikke meget erfaring med med de forskellige commands. Kender dog de simple som !xban, !goto, !jail, !cb

 

Men tror selv jeg ville kunne lære de forskellige commands hurtigt

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg syntes selv jeg er god til at formulere mig, både skriftlige og mundtligt. Men jeg bruger primært min mikrofon til at snakke med andre spillere

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Tiderne kan variere grund af forskellige ting. Men det her er et skema, over hvordan det primært ville se ud

Mandag: 15:00 - 24:00         Fredag: 15:00 - 01:00

Tirsdag : 16:00 - 24:00         Lørdag: 14:00 - 01:00

Onsdag: 16:00 - 01:00          Søndag: 14:00 - 23:00

Torsdag : 16:00 - 23:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej. Har ikke rigtigt noget andet at fortælle jer 🙂

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak for at læse min ansøgning.

Mvh Jonathan/Few Sanberg

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

Selvom du af og til kommer ind i uheldige “oplevelser” med andre spillere, er jeg sikker på du ville passe ind i teamet. Du holder hovedet koldt selv under længere cases og er generelt en rigtig flink gut.

 

good luck

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Lund skrev:

+Rep

 

Selvom du af og til kommer ind i uheldige “oplevelser” med andre spillere, er jeg sikker på du ville passe ind i teamet. Du holder hovedet koldt selv under længere cases og er generelt en rigtig flink gut.

 

good luck

Tak skal du ha Lund ❤️

 

Og ja prøver at holde mig fra ''de uheldige oplevelser 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, AlexanderWTF skrev:

-REP

Meget kort ansøgning.

Synes ikke du er klar.

Hvad hedder du ingame? :) 

Og hvorfor mener du jeg ikke er klar? :)

1 minut siden, thomsenjj39 skrev:

-REP

 

''Det er et krav at der gives en kommentar med en reputation. Så ingen posts der bare indeholder: "-rep".''

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

Nu kender jeg dig ikke rigtigt, og de få gange jeg har snakket med dig ingame har du været rimelig toxic, og du laver også tit skilte osv. hvor der står at enten et gang eller en person er dårlig eller noget i den stil.

Dog ud fra hvad jeg høre med andre, lyder du meget flink, sjov, og seriøs, når du altså gerne vil det.

Men tror du ville være en god staff.

Så held og lykke! 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, xKow skrev:

+rep

Nu kender jeg dig ikke rigtigt, og de få gange jeg har snakket med dig ingame har du været rimelig toxic, og du laver også tit skilte osv. hvor der står at enten et gang eller en person er dårlig eller noget i den stil.

Dog ud fra hvad jeg høre med andre, lyder du meget flink, sjov, og seriøs, når du altså gerne vil det.

Men tror du ville være en god staff.

Så held og lykke! 🙂

Tak for det xKow 🙂

 

Jeg ville sørge for at forbedre mig 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.