Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Egon


sigurd mintpastil

Recommended Posts

Ingame navn: Egon
SteamID: STEAM_0:1:419453413
IRL fornavn: Sigurd
Alder: 12 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Nej det har jeg ikke.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg har spillet på serveren i 498 timer og derfor kender serveren godt. Jeg kan også byde på retfærdighed, orden og er ville være villig til, at tage case's hvis nu jeg bliver admin. Jeg synes selv, at jeg er meget aktiv og kan holde hovedet koldt. Jeg har læst alle reglerne gentagende gange og kan de fleste i hovedet.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Jeg har en lille smule kendskab gennem videoer. Og kan derfor de fleste basale commands. Og jeg  er meget klar til, at lære mere.

   

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg synes selv at jeg er god formulere mig skriftlig og lige så godt sprogligt. Jeg skriver tit i Stavox og uden for Stavox. Jeg bruger rigtig ofte min mikrofon når jeg er sammen med andre spillere.   

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Jeg går som mange andre i folkeskole og det tager jo meget af min tid, men ellers er jeg aktiv meget ofte. Jeg plejer og spille hver dag efter skole, men der er jo altid nogle undtagelser. 

 

Skole skema

Mandag: 7:40 - 14:40

Tirsdag: 7:40 - 14:40

Onsdag: 7:40 - 13:40

Torsdag: 7:40 - 14:40 

Fredag: 7:40 - 13:40

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Ikke rigtig.

 

Tak fordi du tog dig til, at læse min ansøgning🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mauritz skrev:

-Rep 

-Ser ikke dig så tit

-Synes du bliver meget jailet når jeg ser dig

Jeg spiller rigtig meget inde på Stavox, men det er nok fordi at jeg står et sted og laver E2, at du ikke ser mig.

 

Jeg indrømmer gerne, at jeg har været jailet mange gange, men det er efterhånden gået meget ned af. Sidste gang jeg blev jailet var den 22-09-18 18:06:12

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep
 

-Du inaktiv, har iværtfald ik set dig på og spiller lige meget på evo og rockford
-Har ik et så godt intryk af dig
-Ansøgningen er der ik brugt mere end 5-10 min på den er ærligt for kort og lidt kedeligt

-Du virker ik moden, du mere ustyrlig

 

Det kan være hvis jeg ser dig og ser en udvikling at jeg så ændre min kommentar.

 

``Mickey´´
Held og lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Mickey Mouse(DK) skrev:

-Rep
 

-Du inaktiv, har iværtfald ik set dig på og spiller lige meget på evo og rockford
-Har ik et så godt intryk af dig
-Ansøgningen er der ik brugt mere end 5-10 min på den er ærligt for kort og lidt kedeligt

-Du virker ik moden, du mere ustyrlig

 

Det kan være hvis jeg ser dig og ser en udvikling at jeg så ændre min kommentar.

 

``Mickey´´
Held og lykke!

 

3 timer siden, Scaled skrev:

-REP

 -Uaktiv ifølge mig

 -Dårlig RP

 -Virker ikke klar endnu

Tak for din feedback 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mohammed SpritBillist skrev:

Hej Egon. 

 

har ikke så meget dog er du flink når vi snakker. så vil give dig et Neutralt Rep ligenu.

 

Det sætter jeg stadig pris på 😉

4 minutter siden, R3nsdyret #DK * ^v^ * skrev:

𝗡𝗲𝘂𝘁𝗿𝗮𝗹𝘁 𝗥𝗘𝗣

-Ser dig tit online når jeg spiller.

-Virker ikke helt klar til at påtage sig det ansvar det kræver.

-Moden i forhold til sin alder.

-Nogenlunde RP

𝐇𝐞𝐥𝐝 𝐨𝐠 𝐥𝐲𝐤𝐤𝐞

Tak 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.