Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Arne Hansen


bhopnerd csgoegg.com

Recommended Posts

Ingame navn: Arne Hansen
SteamID: STEAM_0:0:57356724
IRL fornavn: Andreas
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har hvaret staff på andre server har også haft min ejern flere gang så ved godt hvordan ulx virker og hvordan man bruger det 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi at jeg synse at stavox har et godt community og vil gerne haver en del af det staff community de har også ved jeg hvordan man bruger ulx og vider af tingne

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja det har jeg har jo Fx brugt det på min ejern server  jeg har haft og på andre server så ved hvordan det virker

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: jeg bruger min mic meste og kan ikke skrive så godt på grund af at jeg er ord blind så der få har jeg lidt sværte ved at skrive og læse nogle gang

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: i haver dag kan jeg kommer på fra kl 15:40 til jeg skal i seng kl 21:55 i weekender til når jeg stå op og jeg skal i seng vis jeg ikke skal nåd

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: at jeg er ordblind :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.