Hop til indhold
Stavox

No nut november


Victor Lalle

No Nut november  

67 stemmer

  1. 1. Holder du no nut November?



Recommended Posts

  • Svar 95
  • Oprettet
  • Seneste svar
2 timer siden, Lalle skrev:

Fjern an fra ankomme

 

2 timer siden, Bims skrev:

Tænkte præcis det samme 😄

 

Måske kan i ikke læse. Men der var " " rundt om ankomme. Det betyder at man bruger et andet ord for det, så skåner man børnene.

Link til kommentar
Del på andre sites

Dør ærligt hvis jeg skal holde no-nut november :I 

 

Skal i byen næsten hele november, og der er bare så mange dejlige damer. Men det kommer an på hvad "No-nut" betyder. Er det kun hvis du selv gør det man har fejlet? eller er det bare hvis du får noget generelt? 😕

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Alex7795 skrev:

Dør ærligt hvis jeg skal holde no-nut november :I 

 

Skal i byen næsten hele november, og der er bare så mange dejlige damer. Men det kommer an på hvad "No-nut" betyder. Er det kun hvis du selv gør det man har fejlet? eller er det bare hvis du får noget generelt? 😕

 

Prøver du at få det til at lyde som om du scorer damer HVER gang du er i byen? Eller går du hjem og banker kødet ved tanken om alle de kvinder i byen du ikke kunne score?

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Metro skrev:

 

Prøver du at få det til at lyde som om du scorer damer HVER gang du er i byen? Eller går du hjem og banker kødet ved tanken om alle de kvinder i byen du ikke kunne score?

når nej nej nej hahaha, overhovedet ikke. Nej får gæster dagen efter, så duer det fandme ik jeg lige vågner op til en eller anden gudvedhvem ved siden af. Og nej, Så nemt er det ikke.

 

ska bare i byen næsten hver weekend i november. Så hvis der skulle ske at blive noget har jeg ikke tænkt mig at sidde og sige "Ej desværre men holder sgu No-Nut-November. Men lad os da mødes i December?"

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Alex7795 skrev:

ska bare i byen næsten hver weekend i november. Så hvis der skulle ske at blive noget har jeg ikke tænkt mig at sidde og sige "Ej desværre men holder sgu No-Nut-November. Men lad os da mødes i December?"

Slap af, alle ved at dem der spiller gmod i 2018 er virgins for life

Link til kommentar
Del på andre sites

23 timer siden, Alex7795 skrev:

når nej nej nej hahaha, overhovedet ikke. Nej får gæster dagen efter, så duer det fandme ik jeg lige vågner op til en eller anden gudvedhvem ved siden af. Og nej, Så nemt er det ikke.

 

ska bare i byen næsten hver weekend i november. Så hvis der skulle ske at blive noget har jeg ikke tænkt mig at sidde og sige "Ej desværre men holder sgu No-Nut-November. Men lad os da mødes i December?"

 

Hvem fanden slæber hende også med hjem? Ved du slet ikke hvad man bruger gyder og buske til kl. 4-5 om natten??

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Metro skrev:

 

Hvem fanden slæber hende også med hjem? Ved du slet ikke hvad man bruger gyder og buske til kl. 4-5 om natten??

Ska fandme ikke ligge og duske nogle i en busk i randers midtby fuck det haha

*Vader ud af diskoteket og ned i nærmeste busk* 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar


×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.