Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff - Ansøgning: kængu


Kængu

Recommended Posts

---------------------------

Ingame navn:  kængu
SteamID:  STEAM_0:1:95796219
IRL fornavn:  dustinjrvin
Alder:  12 jeg har fødselsdag d 19. april der fylder jeg 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja har været staff på mange små servere. Jeg har også haft min egen server sammen med en af mine venner.

Serveren hed Physic Roleplayers. Det var ikke den mest populære server men vi havde nogle få personer inde. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg tager tingene seriøs. Jeg går også meget op i at det ikke skal være unfair for nogle.

Jeg er god til at have tingene under kontrol. jeg kan godt lide at have ansvar.

Jeg har også fået god feedback med, at jeg er en moden staff der tog tingene seriøst.

Jeg er også meget aktiv på Stavox. 

Jeg er kvalificeret til at blive staff fordi. Jeg har erfaring med at være staff.

Jeg kan hjælpe med at det bliver fair og sjovt for alle. Jeg respekter alle for dem de er.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Ja har som sagt haft min egen server. så kan alle de basale commands.

Jeg kan nemt lære flere hvis det bliver nødvendigt. 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg tror aldrig jeg ikke har brugt min mic hvis jeg skulle snakke med folk. med mindre de ikke var tæt på mig. 

Jeg har også en udmærket mic. hvis jeg nu skal skrive. Er jeg fin til at formulere mig selv.

Jeg er også god til at formulere mig selv mundtligt. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Man 14.00  -  21:00 Jeg spiller fodbold om mandag

Tir     14.00  -   21:00

Ons   14.00  -  21:00 Jeg spiller fodbold om onsdagen 

Tor     14.00-  21:00 

Fre      14.00  -  21:00 

Lør      10.30 -  00:00 

Søn     10.30  -  21:00 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Jeg har en meget god personlighed får jeg at vide.

Ses på serveren. 😄

------------------

 
Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, ♥ haha kængu ♥ skrev:

---------------------------

Ingame navn:  kængu
SteamID:  STEAM_0:1:95796219
IRL fornavn:  dustinjrvin
Alder:  12 jeg har fødselsdag d 19. april der fylder jeg 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja har været staff på mange små servere. Jeg har også haft min egen server sammen med en af mine venner.

Serveren hed Physic Roleplayers. Det var ikke den mest populære server men vi havde nogle få personer inde. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg tager tingene seriøs. Jeg går også meget op i at det ikke skal være unfair for nogle.

Jeg er god til at have tingene under kontrol. jeg kan godt lide at have ansvar.

Jeg har også fået god feedback med, at jeg er en moden staff der tog tingene seriøst.

Jeg er også meget aktiv på Stavox. 

Jeg er kvalificeret til at blive staff fordi. Jeg har erfaring med at være staff.

Jeg kan hjælpe med at det bliver fair og sjovt for alle. Jeg respekter alle for dem de er.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Ja har som sagt haft min egen server. så kan alle de basale commands.

Jeg kan nemt lære flere hvis det bliver nødvendigt. 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg tror aldrig jeg ikke har brugt min mic hvis jeg skulle snakke med folk. med mindre de ikke var tæt på mig. 

Jeg har også en udmærket mic. hvis jeg nu skal skrive. Er jeg fin til at formulere mig selv.

Jeg er også god til at formulere mig selv mundtligt. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Man 14.00  -  21:00 Jeg spiller fodbold om mandag

Tir     14.00  -   21:00

Ons   14.00  -  21:00 Jeg spiller fodbold om onsdagen 

Tor     14.00-  21:00 

Fre      14.00  -  21:00 

Lør      10.30 -  00:00 

Søn     10.30  -  21:00 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Jeg har en meget god personlighed får jeg at vide.

Ses på serveren. 😄

------------------

 

 

Ok hvad er det for et IRL Fornavn, er det fordi at du ikke vil have at nogen skal vide hvad du hedder eller hvad

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Bimse skrev:

Neutralt Rep

  • For kort ansøgning 
  • Marker heller spørgsmålene end svarene med sort.

Hvad er formålet med Neutralt rep? Har du noget godt at skrive giver du et + har du kun dårlige ting giver du et - 

Neutralt rep er bare et ligegyldigt post da du sådan set bare skriver noget ligegyldigt. Og noget som slet ikke er relevant.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mads (ULTRA) skrev:

Hvad er formålet med Neutralt rep? Har du noget godt at skrive giver du et + har du kun dårlige ting giver du et - 

Neutralt rep er bare et ligegyldigt post da du sådan set bare skriver noget ligegyldigt.

Ifølge mig synes jeg at man godt kan skrive neutralt rep.

Hvis man synes at ansøgningen i sig selv er god.

Men hvis så der er noget man så synes der er dårligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bimse skrev:

Hvis man synes at ansøgningen i sig selv er god.

 

Hvad har det med om han burde være staff eller ej? Reps bruges til at se hvad folk syntes om en person og ikke hans ansøgning. Det er ikke relevant i den forstand om han burde blive staff eller ej.

 

 - Beklager hvis jeg virker sur men jeg syntes det er latterligt

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mads (ULTRA) skrev:

Hvad har det med om han burde være staff eller ej? Reps bruges til at se hvad folk syntes om en person og ikke hans ansøgning. Det er ikke relevant i den forstand om han burde blive staff eller ej.

 

 - Beklager hvis jeg virker sur men jeg syntes det er latterligt

Jeg kan kun være enig med Mads

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.