Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mine forslag!


SUPER KYLLE

Recommended Posts

Kom til at poste den anden på Generalle ting...

Jeg er bannet lige i øjeblikket men seer video såe...

IDEER!

-Blidere straffe, adminsne må gerne have et sjovt bånd med spillerne og ikke bare træde i at spillere gør en lille fejl. Jeg har selv været admin og af ikke at give alt for hårde og ufortjente straffe blev venner med dem. Blev demoted fordi jeg sagde op. I stedet for at perm ban en der har RDM'et 2-3 stykker for MassRDM så giv ham en uge eller to. Det gør serveren ry' bedre og i mister ikke spillere.

-Hvis ikke det allerede er der: Så gør så der kan være nat for alle. Det gør RP bedre og man kan raide i mørke og være mere stealth. Det gør også at man faktisk benytter bil-lysene. Det ville gøre RP bedre!

-Hvis i har fjernet reglen! Så add FearRP igen :)! Det gør RP bedre og nemmere for alle, det er mere realistisk og nemmere. (Og giver adminsne lidt at arbejde med ;). )

-Flere måder at lave penge på!

-Flere måder at lave stoffer på :D!

-Tag admins ind der ikke er aggresive og nogle med en god mic og måske med noget erfaring. Det vil gøre det meget nemmere for både serveren og spillere som mig. (Hvis jeg bliver unbannet.)

PS. Jeg kan godt lide stavox (Er banet godt nok) Men mine bedste venner spiller der inde.

Tak fordi i læste dette, Peace!

Link til kommentar
Del på andre sites

-Blidere straffe, adminsne må gerne have et sjovt bånd med spillerne og ikke bare træde i at spillere gør en lille fejl. Jeg har selv været admin og af ikke at give alt for hårde og ufortjente straffe blev venner med dem. Blev demoted fordi jeg sagde op.

Vi er så blide som vi kan være. Vi giver ofte advarsler til folk, og nogle af os kigge også Dashboard om spilleren har timer nok til at være 100% inde i reglerne eller ej.

 

I stedet for at perm ban en der har RDM'et 2-3 stykker for MassRDM så giv ham en uge eller to. Det gør serveren ry' bedre og i mister ikke spillere.

Protokol. Desuden har vi nok spillere i forvejen, hvis at der er en idiot der blev sur på Gmod og fik permban for MassRDM.

 

-Hvis ikke det allerede er der: Så gør så der kan være nat for alle. Det gør RP bedre og man kan raide i mørke og være mere stealth. Det gør også at man faktisk benytter bil-lysene. Det ville gøre RP bedre!

Nah, det ville ikke hjælpe med raids da politiet alligevel bare lytter til Keypadcrackerens lyd.

 

-Hvis i har fjernet reglen! Så add FearRP igen :)! Det gør RP bedre og nemmere for alle, det er mere realistisk og nemmere. (Og giver adminsne lidt at arbejde med ;). )

Som du selv nævner - Mere arbejde til staffs. Vores arbejde er allerede hårdt nok ift. vi bliver råbt af dagligt fordi lille Tim blev arresteret med våben på åben gade.

 

-Flere måder at lave penge på!

Der er nok, hvis du ikke syntes det, så er du ikke kreativ nok.

 

-Flere måder at lave stoffer på :D!

Der er 4, hvor at 1 af dem klart er bedst. Hvis der skulle tilføjes flere, så skulle den bliver nerfed og det vil ødelægge meget ift. ''nyere'' spillere der lige har lært det.

 

-Tag admins ind der ikke er aggresive og nogle med en god mic og måske med noget erfaring. Det vil gøre det meget nemmere for både serveren og spillere som mig. 

Der bliver snakket på TS før folk bliver ansat. Dermed checker vi for mic og erfaring i pressede situationer. Og vi har MANGE staffs der ikke er aggressive.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, DoktorDim skrev:

Personligt ville jeg nok synes, at det ville være fucking fedt hvis der var dag og nat. Dog ikke sådan overdrevet mørkt, bare lidt mørkere end kl. 02.00 inde på Sx. (det er lyst der)

Præcis!

Tag ikke mine Forslag personlige! De er ikke ondt ment.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.