Hop til indhold
Stavox

[Solved] Weed


xkow

Recommended Posts

Hej, jeg har tænkt et stykke tid over, at det ville være federe med en anden effekt når man brugte en bong, altså når man tog weed.

Altså når man tager 5 gram eller hvor meget det nu er man tager af gangen, så bliver farverne jo bare lidt underlige og kameraet rotere lidt.

Men det kunne være federe hvis det nu var så man måske begyndte og miste lidt liv, måske 1-3 hp, pr. gang man tog det, fordi irl er det jo også skadeligt for kroppen.

Og måske også en anden effekt når man tog det, så eks. hvis man nu kørte bil, vil bilen måske begynde at blive svær at styre, måske den ville begyndte at dreje uden man tænker over det.

Og jo mere man tager, jo værre ville det blive, og jo mere liv vil du miste.

 

Ved ikke hvad i syntes om forslaget, men syntes bare ikke der er noget 'sjovt' ved at tage weed.

Skriv jeres mening i kommentaren.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, xKow skrev:

Hej, jeg har tænkt et stykke tid over, at det ville være federe med en anden effekt når man brugte en bong, altså når man tog weed.

Altså når man tager 5 gram eller hvor meget det nu er man tager af gangen, så bliver farverne jo bare lidt underlige og kameraet rotere lidt.

Men det kunne være federe hvis det nu var så man måske begyndte og miste lidt liv, måske 1-3 hp, pr. gang man tog det, fordi irl er det jo også skadeligt for kroppen.

Og måske også en anden effekt når man tog det, så eks. hvis man nu kørte bil, vil bilen måske begynde at blive svær at styre, måske den ville begyndte at dreje uden man tænker over det.

Og jo mere man tager, jo værre ville det blive, og jo mere liv vil du miste.

 

Ved ikke hvad i syntes om forslaget, men syntes bare ikke der er noget 'sjovt' ved at tage weed.

Skriv jeres mening i kommentaren.

Du mister allerede liv hvis du ryger for meget.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, br1zzle skrev:

Så længe man har en god psyke skal det nok gå. Men hvis du derimod har en dårlig psyke er der relativt stor chance for at få en psykose osv.

Tror ikke du har nogen idé om hvordan det fungerer. En psykose kan opstå spontant og kan føre til længere varige psykolog besøg samt depression.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, br1zzle skrev:

looooolllll, du skulle bare vide

 

det eneste der holder mig fra at prøve weed / juu er chancen for psykose. Alle på min skole er enten på cigaretter eller snus alligevel.

oooooooooooooooogså er der også det der hvis man bliver afhængig, jeg har ikke engang penge til fredags snoller. 

ogsssssssså fordi jeg kun er 15 og man skal være lidt ældre i guess

Måske burde jeg bare holde mig til lange nætter med Netflix og gamle Sour Cream & Union chips fra slik skabet. 

Tak for snakken bims.

Det var så lidt bims.

møs møs

vi ses imorgen du gamle

hey jeg er ikke gammel.

når ja

hej

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, xKow skrev:

Og måske også en anden effekt når man tog det, så eks. hvis man nu kørte bil, vil bilen måske begynde at blive svær at styre, måske den ville begyndte at dreje uden man tænker over det.

Nej....

Hvis det kommer ind vil folk bare tage weed og bruge det som undskyldning for CDM, folk vil begynde at lyve med at sige de har røget weed og så skal der pludselig logs på, hvem der har tager weed.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Mic Spammeren skrev:

Nej....

Hvis det kommer ind vil folk bare tage weed og bruge det som undskyldning for CDM, folk vil begynde at lyve med at sige de har røget weed og så skal der pludselig logs på, hvem der har tager weed.

 

 

Du burde ikke få en mindre straf fordi du ryger weed. Kek

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Mic Spammeren skrev:

Har jeg heller ikke sagt, men vi ved begge godt det kommer til at ske, og så siger CDM'eren bare at han ikke kan gøre for det.

Men han har jo selv skyld i at tage det weed og så køre? (Jeg siger ikke det skal tilføjes)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes at man skal have chancen for at få en psykose ingame. Hvilket betyder at hvis man er uheldig, begynder der at poppe lyserøde elefanter og andre mærkelige ting frem på ens skærm. Kappa

 

Jeg vil sgu sige at weed fungere sgu meget godt lige nu. Det fede ved det nu er, at man sagtens kan ryge lidt weed. Uden der sker for meget. Fordi hvis du dør af et puf, så vil ingen ryge det = det ville være ubrugeligt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.