Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hvem tager opkaldet? - Politi


Aqmed Miller
Message added by DetBareMads

Allerede planlagt 😛

Recommended Posts

Eyo jeg sad at tænkte på noget, en ting der måske kunne blive en opdatering til Stavox. Vil du vide mere? Så læs med.

 

Forslaget

Jeg sad og tænkte omkring nødopkald på Stavox. 

Mit forslag lyder så. At når der kommer et nødopkald skal der komme en boks som når man skal vurdere en case hvor der står "Tager du opkaldet?" så skal der så være to svarmuligheder "Ja"/"Nej" boksen skal være nede i hjørnet i 20-30 sekunder når der først er en betjent der har "taget" opkaldet ville boksen forsvinde og alle betjente ville få et print i chatten hvor der står "NAVN rykker ud til opkaldet." eller noget i den stil betjenten ville så have en "back-up"-kommando han kan klikke på hvis han skal bruge hjælp. Der ville alle betjente få 2-3 hints/prints hvor der står "NAVN har kaldt forstærkninger ved LOKATION" så hans lokation oplyses så de andre betjente nemmere kan komme derud

 

Jeg tænkte så at hvis dette blev en relation og kom ind på Stavox, skulle den værende Vicerigspolitichef/Rigspolitichef kunne bestemme om en bestemt gruppe kan tage calls eller om alle kan. Jeg tænkte på det samme bare med Civil så igen Rigspolitichefen bestemmer om de skal være civile eller uniformeret. 

 

- Tak fordi du læste mit forslag.

 

Der er sikkert mange stavefejl - Skrevet på Mobil.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad så med alle de elendige betjente der ikke kan finde ud af en skid?

 

Lad os sige at lille 8 årige Ole tager opkaldet. Så kommer der en staff og siger "du har kørt en ned", og nu er ole ved at tude over han fik carban i sit skypeopkald, fremfor at rykke ud til stedet.

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, Guzern skrev:

Lad os sige at lille 8 årige Ole tager opkaldet. Så kommer der en staff og siger "du har kørt en ned", og nu er ole ved at tude over han fik carban i sit skypeopkald, fremfor at rykke ud til stedet.

Derfor skal Vicerigspolitichefen kunne bestemme hvilke rangs der skal kunne tage opkald. 

15 minutter siden, Bjørnen skrev:

Ligesom stackeren?

 

@Mads (ULTRA)

Lidt ligesom ja.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Bims skrev:

Altså bare lige så jeg forstår rigtigt, går dit forslag ud på at man ringer til politiet og snakker med en betjent via 112 ligesom i virkeligheden? Fordi så 100% +rep. 

Har der vist været forslag om før, men det kunne også være fedt - Tror bare ikke at spillerene på Stavox ville kunne håndtere det ordenligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.