Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag til ny regel


Martus

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg har lagt mærke til at flere og flere er begyndt på at arrestere folk som bare er eftersøgt. Tit når det sker bliver folk forvirret og tror det er RDA, fordi betjenten bare gør det uden at sige noget til vedkommende.

Det er heller ikke altid folk skal arresteres bare fordi de er eftersøgt, det kan være at bilen er blevet stjålet og så eftersøger man bilen(Ejeren af bilen). Så når politiet ser han er eftersøgt arrestere de ham, for noget han ikke har gjort fordi de ikke har tjekket grunden til han var eftersøgt.

Så mit forslag er en regel “Du må ikke arrestere en person som er eftersøgt uden at have tjekket grunden.”

I må meget gerne stille spørgsmål hvis i har nogle 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan IKKE arrestere nogen for at være eftersøgt. 

Jeg har ingen idé om hvor den tanke skulle komme fra. At være eftersøgt kunne skyldes mange ting. Du kan være eftersøgt fordi politiet vil udspørge dig mht. en kriminel handling. Det kunne være en fartbøde - eller bare nogen form for trafikforseelse. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Middi skrev:

Du kan IKKE arrestere nogen for at være eftersøgt. 

Jeg har ingen idé om hvor den tanke skulle komme fra. At være eftersøgt kunne skyldes mange ting. Du kan være eftersøgt fordi politiet vil udspørge dig mht. en kriminel handling. Det kunne være en fartbøde - eller bare nogen form for trafikforseelse. 

 

Nemlig, det er derfor der skal være en regel omkring det 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Martus skrev:

Nemlig, det er derfor der skal være en regel omkring det 🙂

Seriøst?

Skal der være en regel for hvad et ord betyder og står for?

 

Eftersøgt = en person ønskes fundet.

Arrestordre = en person skal findes og arresteres. 

 

 

df5fced759c2598ec5b8d4af1fbd0602.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.