Hop til indhold
Stavox

[Solved] Automatisk /ao på politibiler


BareMaxx

Recommended Posts

Et kort men godt forslag.

Jeg ved ikke om jeg er den eneste som tit spiller politi sammen med andre som skal tilføjes til politibilen.

Men når man er betjent så fjerne man meget sin bil og spawner en ny. Så er det rimelig træls at skulle adde alle til bilen hele tiden.

Derfor lyder mit forslag på at man på en eller anden måde kunne tilføje alle til bilen så snart den var spawned, enten ved at man gemmer navnene på bilen eller kan kunne skrive navnene inde i cardealen som dem der skulle tilføjes. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
12 minutter siden, Dynn skrev:

Så vil du kunne tilføje alle betjente eller de betjente du vælger, og så er valget gemt?

Jeg har en lille tilføjelse.

Det som Zenoxzi skriver med en “body” liste over folk som har adgang til bilen kunne og være en god idé.

En ekstra liste ligesom prop adgang.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 09/10/2018 den 10:25 AM , Schumacher skrev:

Tror også det kunne være fedt hvis man kunne gøre dette med alle biler,

så ens bil altid kunne bruges af dem man har addet.

Det bliver bare et problem hvis det kan gøres på alle biler. F.eks kan det misbruges hvis en spiller kan tilføje sin ven efter han har været død i et raid

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, 22xgaming skrev:

Det bliver bare et problem hvis det kan gøres på alle biler. F.eks kan det misbruges hvis en spiller kan tilføje sin ven efter han har været død i et raid

Hvad med at man skal over og aktivere det på bilen, men at den bruger listen man har lavet?

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, 22xgaming skrev:

Det bliver bare et problem hvis det kan gøres på alle biler. F.eks kan det misbruges hvis en spiller kan tilføje sin ven efter han har været død i et raid

Sådan kan du gøre med smart-door-toolet. Det har jeg oplevet at folk bliver skudt og spawner en lille prop i et hjørne laver det til en smartdoor og adder fx. politiet eller deres venner så synkronisere de dørene. Jeg havde en case her den anden dag med det hvor han havde tilføjet politiet og skrevet at de havde add til dørene og at de bare kunne løbe lige ind og skyde/arrest ham.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Mads (ULTRA) skrev:

Sådan kan du gøre med smart-door-toolet. Det har jeg oplevet at folk bliver skudt og spawner en lille prop i et hjørne laver det til en smartdoor og adder fx. politiet eller deres venner så synkronisere de dørene. Jeg havde en case her den anden dag med det hvor han havde tilføjet politiet og skrevet at de havde add til dørene og at de bare kunne løbe lige ind og skyde/arrest ham.

Fuck han er egentlig klog

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.