Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hvad hvis stavox skiftet fra gmod til S&box i fremtiden?


Sekondløjtnant Sand

Recommended Posts

Så Facepunch er i gang med at udvikle en ny prototype af et (sandbox/spil) ved navn Sandbox, eller forkortet "S&box" som bliver udviklet i Unreal Engine. - (infoside - Blogs - Discorden - Steamgruppe)

I det som er vist indtil videre af udviklingen, så ser det ud til at være en meget bedre version af gmod, og som nogle endda kalder det "gmod 2".

Med den kapacitet og forbedring af ydelse, muligheder og modificering som den har, kunne man måske overføre og importer alt fra stavox til et meget bedre optimeret spil, som vil have mange flere ting man kunne gøre fra serverens side til at udvikle og vokse.

 

Derfor sad jeg og tænkte på hvad i ville mene om, at man i fremtiden når/hvis det bliver færdig udviklet, så skiftet serverne til den nye sandbox og fortsatte udviklingen og community det?..

 

Nogle eksempler ses herunder..

-

-

-

-

https://files.facepunch.com/Layla/2017/October/27/2017-10-27_16-25-21.mp4

-

https://files.facepunch.com/garry/4ff2c512-d5ce-4cfe-b692-e675dc86ed76.mp4

Link til kommentar

Facepunch har før trashed projekter selvom de har været lovende. Det er fire måneder siden den sidste blogpost blev skrevet og et år siden den første kom. Tænker der er lang vej endnu. Når det er i et lidt mere stabilt stadie, hvor man har mulighed for at betateste, kan vi kigge på det, men før det, tænker jeg ikke det er relevant at kigge på.

Link til kommentar
19 timer siden, Dynn skrev:

Facepunch har før trashed projekter selvom de har været lovende. Det er fire måneder siden den sidste blogpost blev skrevet og et år siden den første kom. Tænker der er lang vej endnu. Når det er i et lidt mere stabilt stadie, hvor man har mulighed for at betateste kan vi kigge på det, men før det, tænker jeg ikke det er relevant at kigge på.

Ok det er forståeligt nok. Men da der er ret mange som støtter det og er begejstret for det, + de måske stadig arbejder på det, så har jeg en fornemmelse for at der kunne være en mulighed i det.

Men man må jo håbe på det bedste i fremtiden, som jeg også skriver "hvis det bliver til noget", men jeg håber i vært fald selv at der er en lille chance for at det kun blive til et eller andet. 🙂

Og hvis man kigger på discorden som fx her (ved godt at billedet er dårlig opløsning) hJsiH61m.jpg, så ser det dov stadig ud til at der er noget aktivitet.

Link til kommentar

Ser fedt nok ud, men som Dynn nævner er det ikke sikkert det bliver til noget.

Ikke nok med det synes jeg personligt selv at det er oplevet før at så snart der kommer store ændringer, som man roligt kan sige et nyt spil er vil folk være meget sådan "Øhhm, nej tak" hvilket er ærgeligt.

Link til kommentar
På 08/10/2018 den 10:58 PM , SimoN skrev:

Ser fedt nok ud, men som Dynn nævner er det ikke sikkert det bliver til noget.

Ikke nok med det synes jeg personligt selv at det er oplevet før at så snart der kommer store ændringer, som man roligt kan sige et nyt spil er vil folk være meget sådan "Øhhm, nej tak" hvilket er ærgeligt.

 

Jeg vil være den første der stemmer for at rykke til et nyt spil. S&box kører også i en MEGET mere optimeret engine, som f.eks. vil betyde at os der sidder her med 1080ti'er osv. ikke skal nøjes med 30 fps pga. et forældet spil.

 

Og udviklingen er ikke gået i stå (endnu i hvert fald), seneste update kom d. 5/10 (altså sidste fredag). Bare følg deres discord.

xwONTKh.png

 

Link til kommentar
1 time siden, Paki skrev:

“vi på toppen, vi på skejsen”

 

Jeg købte ikke en dyr computer for at blive begrænset af en forældet engine.

 

Det er som at købe en Bugatti Chiron for så at køre bag en Dacia Duster på en vej hvor der er fuldt optrukken midterlinje.

Link til kommentar
På 11/10/2018 den 9:35 AM , Metro skrev:

 

Jeg købte ikke en dyr computer for at blive begrænset af en forældet engine.

 

Det er som at købe en Bugatti Chiron for så at køre bag en Dacia Duster på en vej hvor der er fuldt optrukken midterlinje.

Ret fed metafor du lige slingede op på disken dér

Link til kommentar
  • 2 weeks later...
På 21/10/2018 den 1:42 PM , Metro skrev:

 

Jeg spurgte netop @Dynn, fordi han ved det. Dit svar lige der bidrager ikke rigtigt, ikke for noget

Det er svært at sige. Vi har ikke lavet mange ændringer til darkrpkoden selv, fordi FPtje ikke synes man skal, og det gør det lettere at opdatere. Vi har dog lavet en del ændringer vha. hooks og overskrivninger. Det er svært at sætte noget brugbart tal på, men selve kernen af darkrp er der stadig. Jobs, døre, økonomi osv. Vi har lavet adfærdsændringer, men sjældent lavet hele systemer om fra darkrp.

Link til kommentar
21 minutter siden, Dynn skrev:

Det er svært at sige. Vi har ikke lavet mange ændringer til darkrpkoden selv, fordi FPtje ikke synes man skal, og det gør det lettere at opdatere. Vi har dog lavet en del ændringer vha. hooks og overskrivninger. Det er svært at sætte noget brugbart tal på, men selve kernen af darkrp er der stadig. Jobs, døre, økonomi osv. Vi har lavet adfærdsændringer, men sjældent lavet hele systemer om fra darkrp.

 

Sååå, går du bare i gang med at lave DarkRP i C# nu eller hvordan. Der skal også lavet et HUD i HTML

 

Link til kommentar
1 time siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Eller hvis man skal gøre det på den "lovlige/ikke lovlige måde" så kan man da bare inporter bilerne fra GTA 5? 😄 :dance:

:kappahd:

 

Hahaha vi skal da til at bruge AchillesDKPoliceModsforGTAVFromDenmark mods. Hvem ved, måske kommer BLOMST HER også hvis vi gør det

Link til kommentar
  • 2 weeks later...
10 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Uhhhhh, det her ser interessant ud 😱 sPZHQzd.png

Det ser vist ud til at nogle har lavet et lille hint. 😉

 

@Dynn Altså det står på deres Discord, så det er ikke fordi at det er fake?

 

De har allerede sagt det IKKE er Gmod 2. Mange fans vil nok se det som Gmod 2, men det er det ikke.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.